ro gir fred og fred gir ro

 

Komme seg ut i skogen…vandre avgårde! Tankene vandrer og hjernen tømmes – det er deilig. Glemme tid og sted og surre rundt. Gjerne litt fart og få opp pulsen!

 

Fremdeles vondt både her og der jeg. Må være det råkalde  været og kaldere netter! Pluss tidligere innlegg om dette: det lindrerSå tar det litt pent her på blogg noen dager til! Leser litt her og der! Men ikke så mye som jeg pleier. Skriver ikke så mye selv heller. Gåskolen venter jeg litt med igjen. Har også noen bilder fra sjøen ved campingplassen som jeg vil vise frem. Tar det ikke i dag! Så holder bare litt liv i bloggen – for jeg må være litt forsiktig. Er jo på jobb hver dag! Det går greit, men vil ikke presse meg mer enn jeg bør! 

 

For en gang skyld skal jeg slå på TV og bare slappe av litt før middagen. Tur har jeg gått! Det var deilig, men kjølig ute….

 

 

Fine små “juletrær”

 

 

De må nok stå i fred! Kan ikke bare ta med seg et tre hjem altså. Ikke min skog 🙂

 

 

En liten søt pus – lekte litt dekk-operasjon! Nesten umulig å få øye på den der i skogen! Katter er flotte dyr! Savner katten min hver eneste dag! Det var min aller beste venn <3 Sånn er livet…venner kommer og går! Noen dør og noen bare blir borte…Snart helg igjen, det gleder jeg meg til! Slappe av litt…Over 10 år har jeg bodd mer eller mindre alene. Det har vært tøft, slitsomt..Ikke minst økonomisk. Være alene om alt! Klart det sliter på kropp og sjel…Noen ganger ønsker man at livet hadde blitt annerledes <3 

 

 

Men du – det er onsdag…snart helg og jeg har en kald julebrus i kjøleskapet! Det gir meg masse glede…Kos deg, snart helg og vi henger med…!

 

Nyt kvelden. Vær deg selv!

14 kommentarer
    1. vi er vist flere med smerter i kroppen om dagen,kan jo være årstiden ,vær og temperatur som spiller inn ,en må bare ta noen rolige dager og la kroppen få den kvilen den trenger.
      Skjønner godt att det er tøft å stå alene med alt ,ikke skjønner eg hvoran du får det til ,du og andre kvinner som blir alene med hus og barn ,men dere har greid det og det står det respekt av ,masse god bedring

      1. Det er nok høst og vær som gir utslaget på verking i ledd og nakke og rygg. Man er jo aldri slik en varm sommerdag! Det har vært mye…Men det er som å spise elefant! En bit om gangen…..Tusen takk og God bedring til deg!

    2. En flott overskrift….. den sitter i hue mitt….. litt sår lesing idag – ikke deilig å være sliten som du er nå! Da kommer det mange tanker! Tøft å være aleine om alt over mange år – jeg var jo også det lenge! Og – nå er jeg jammen det igjen…. jaja, ting skjer! Mange gode klemmer til deg og kos deg med kvelden! 🙂

      1. Tusen takk, sikkert bedre i morgen…Må bare roe ned litt med data. Været er litt sånn råkaldt ikke av det beste! Fin kveld til deg! Klem…

    3. Ååå, julebrus. Jeg må visst kjøpe meg en flaske til helga. Det synes jeg er så godt. Nydelig bilde av kirken fra den kanten! Synes du er en tøffing jeg som står på hele tiden. Godt det snart er helg. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, julebrusen til Grans uten sukker er veldig god! Artig vinkel på Kråkerøy kirke. Den vinkelen ser nok ikke du så ofte! 🙂 Ja, må stå på hele tida…Sånn er det – men jeg liker å være sysselsatt med noe! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg