det lindrer

 

God kvelden!

 

Stiv nakke og skuldre er ikke kjekt..Det forplanter seg hit og dit og har man vondt i nakken så kommer hodepinen også! Så dro innom apoteket i dag. Kjøpte eis-gel! Pleier å ha det i huset, men hadde ikke nå!

 

Smøre på et tynt lag på nakken og eller ryggen og masserer det inn. Husk å vaske hendene  så du ikke gnir deg i øynene etterpå altså. Det er ikke deilig! Smurte litt i tinningen også for å brodden av hodepine/migrene som begynt å komme..Ny runde i kveld. Føler at det hjelper litt. Har man veldig veldig vondt så hjelper det nok ikke. Da må gå til lege/fysio eller noe sånt. Jeg har sitter og glanet litt for mye på skjermer på jobben i det siste..Og nakken får ingen naturlig hvile! Sånn går det, og man er ikke akkurat yngre med åra heller! Så må lissom tenke tenke på alt man gjør og holder på med! 

 

Nå blir det litt mat og titte i et blad! Strikke gjør jeg ikke nå akkurat……

 

God kveld, kos deg! 🙂

16 kommentarer
    1. Ikke prøvd akkurat den.. men lignende ting.. Kan gi noen minutters bedring i allefall.. og hvert minutt som kjennes bedre er et pluss når smertene er store… Ser på TV jeg nå… Klem 💗

    2. godt med noe som lindrer jeg ,jeg er fortsatt vonde i rygg men alikavel mye mye bedre enn eg var i helgen ,så det går seg til for meg nå,håper det går fort over for deg også ,masse god bedring

      1. Takk for det…Tar litt tid og blir bedre og bedre….Så får prøve litt forskjellige ting. Eis-gele er bra til mye det God morgen til deg og håper du er enda litt bedre i dag!

    3. Verdt et forsøk, på ryggen min,
      Selv om jeg føler mer for varme enn kulde. Men kulde iser jo ned . Viktig for ikke å få hevelser som ved lette betennelser. Høres logisk ut.
      God bedring til deg.

      1. Tusen takk, bedre for hver time…Det er nok høsten og det rå været. Mye fuktighet nå! Det tåler jeg dårlig tror jeg…Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg