hagesesongen er i gang

 

 

God kveld i de 1000 hjem og mange hytter…Været er fint om dagen, deilig…Det brenner i ansiktet enda jeg har brukte høy faktor Viktig å beskytte huden ikke solbrent – men varm i ansiktet.

Begynner i det små jeg med å rake litt og klippe litt greiner! Det tar tid å venne kroppen til bøy og tøy igjen og får ta det pent tenker jeg..Det er jo ikke noe som haster her hos meg, liker å gå sånn å småpusle jeg..kjøpe litt beis og maling etterhvert også! Men det blir prosjekt etter påsken..Denne påsken blir som nevnt over her, rake og rydde hagen klar for våren! 

 

 

Ble en sekk full av tørt gress og slikt også..Godt å røre på seg og jeg tenker – dette er mitt treningssenter og holder i massevis! 🙂

 

Det er meldt gråvær og regn et par dager nå, det er bra for da er det jobb! Finnes ikke noe verre for meg enn å sitte inne når sola skinner! Da sliter jeg altså…men sånn er livet! Vi kan ikke alltid velge……..Innlegg 1 i dag her: Gooooood mandag og innlegg 2 her: Ble livet annerledes etter 2 år med munnbind? Nå er det straks ut og gå kveldsturen! 

 

Takk for at du henger med…

25 kommentarer
    1. Du er flink – jeg fyker jo bare rundt og får ikke gjort noe som helst, hihi….! Har rydda vekk snøskuffer og fått fram noen hagemøbler idag – og planta en blomst på trappa! Har en stooooor rakejobb foran meg – ligger tonnevis av grus på plenen etter snømåkinga i vinter! Det kommer, det kommer 🙂 du inspirerer til å få gjort noe iallfall! Klem <3

      1. Takker, har jo bedre tid enn deg vettu…og jeg er jo mye her hjemme!
        Og jeg liker hage, alltid likt det! Men tar litt tid å finne ånden sånn på
        begynnelsen av våren…For man vet ikke helt hvor man skal begynne!
        Bra du også liker hage nå – det gleder meg! Du har jo gjort mye du synes jeg..Klem.

    2. herlig , heldigvis hadde vi litt vår før denne ekstra vinteren dukket opp ,så når den er borte har jo jeg allerede ryddet i hagen .Enig med deg ,hagearbeid er skikkelig trim for hele mennesket

      1. Høres ut som du fikk tatt et tak før snøen lavet ned igjen…deilig det..
        For da er det grønt og fint når dere kommer tilbake fra ferie..
        Ja, fin trim for hele kroppen! 🙂

    3. Åååh, så koselig å kunne begynne å puske ut i hagen. Må jo være superdeilig å kunne være ute uten å fryse forderva 😊
      Håper du får en riktig fin tirsdag 🥰 Klemmerz fra nord.

      1. Tusen takk, hage er gøy og fint å sysle med – men det måte deilig vær. Slik at man hygger seg..
        Fin dag videre da – klemmer 🙂

    4. Bra det er litt surrete vær når du må jobbe litt igjen. JEG kunne tenkt meg finvær, men det er viktigere til helga, for da skal jeg på tur 🙂 Kos deg med tirsdagen 🙂

    5. Koselig når det blir vår..og det blir blomster og grønt rundt omkring… Har jo ikke hage lenger, men skal jo ha et par krukker med blomster på verandaen..men drøyer nok til mai 🙂 Satser på sol på dine fridager da..og gjerne di når du jobber også..hehe… men skjønner hva du mener.. Da jeg jobba i barnehage var det jo nesten viktigst at været var fint når man jobba..kunne være mye ute 🙂 Påskeklem <3

      1. Deilig med blomster på terassen – masse man kan ha der. Synes det er morsomt å
        ha litt å pusle med…Noe som gror, og så er det deilig å være ute når det er sol og fint.
        Men skjønner dere at dere har flyttet, litt mindre å styre med!
        God fin kveld, klem 💚
        Sol er deilig når man har fri, hehe….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg