Viktig å beskytte huden

 

God ettermiddag, noen dager innimellom er det sol…Og sola brenner godt nå – særlig ved sjøen og på fjellet! Nå er ikke jeg så mye på fjellet da, men ved sjøen er jo jevnt og trutt…Det er lissom der jeg liker meg! 

 

Jeg er den typen som hater å bruke penger, egentlig…Jeg er litt todelt, liker å shoppe, men liker ikke bruke penger! Sammensatt person som med det meste…by og land…skog og sjø…

 

Men poenget mitt her er: Jeg har vært i flere apotek og butikker for å finne den billigste solkremen til ansiktet og den må ha høy faktor! Etter mange forsøk så havnet jeg på denne fra Coop Mega, til en pris av 86,90!  På apotek må du nok legge til en hundrelapp til for solfaktor 50 til ansiktet! Lurt å beskytte seg, både mot farlige stråler og mot rynker! Både UVA og UVB! Har testet den ut og den var deilig å smøre på huden i ansiktet! Løp og kjøp…

 

Vår venn solen er ganske så skarp på denne tiden…

20 kommentarer
    1. Bruker faktor 50 og får se om de har den kremen på Extra. Jeg shopper lite, men slo til på salg hos Lindex, måtte ha joggebukse og singlet. Noe som må være lettvint og få på seg når armen er i fatle. Gjør øvelser så det går litt bedre. Påsken blir hjemme og satser på sol og terrasseliv ved bålpanna. Aner jo ikke hvordan påskeværet blir, men hjemme blir jeg. Klem 😎

      1. Ja, jeg aner ikke om de har denne på Extra du får ta en titt..
        Ting man trenger må man shoppe og jeg liker ting som er bra og som er på salg.
        Mange ganger ser jeg meg ut en ting og venter på salget…da løper jeg og kjøper!
        Du får pleie kroppen og bli hjemme på veranda med bålpanne og hygge!
        Vi får satse på fint vær! 🙂 Klem fra meg og fortsatt god bedring…

      1. Ikke sant, kan være lurt å investere i dette og den er jo så drøy…
        Ikke så mye som skal til å dekke ansikte og hals.. Klem…

      1. Takker, ja man merker man blir Vedlig rød og varm nå og lurt å bruke høy faktor!
        Ha en fin kveld…klem…
        Skjønner, du har jo dette merket i slekta <3

    2. Minstemann har vært på vinterovernattingstur på fjellet og måtte ha med solkrem med høy faktor. Da oppdaget jeg at det ikke var mye igjen i skapet, så dette var et godt tips.🤗Solkrem blir fort dyrt, så jeg liker også å spare noen kroner her og der. Takk så mye og ha en fin vårkveld!😊

      1. Solkrem med høy faktor må til nå, og apoteket har ikke alltid så lave priser synes jeg.
        Denne er bra på alle måter…
        Ja, jeg lever alltid slik at jeg liker å passe på pengene mine, er ikke gjerrig, men tenker
        meg om! 🙂 fin fin kveld…kos deg videre.

    3. Jeg hadde heldigvis fortsatt liggende fra i fjor, men må ha en god en til ansiktet, og holder på å finne ut av det. Jeg har et flammende utslett i ansiktet, og får behandling for det. Og da må jeg bruke kremer som er helt uten olje. Og solkrem med høy faktor. Og ja, jammen er det dyrt altså. Noe så viktig, og så dyrt. Synes det er slemt jeg, at alt man MÅ ha, som solkrem, strøm…osv. er så utrolig dyrt. Det er tyveri, rett og slett.
      Tusen takk for tipset. Hadde ikke kommet på å kikke der må jeg innrømme 🙂

      1. Helt ening med alt her….vanlige folk med vanlige lønninger sliter i disse dager..
        Hvor skal dette ende..fortsetter det slik blir det mange fattige i Norge! Trist utvikling….
        God klem til deg…<3

      1. Dyrt å kjøpe og apotek har virkelig dyre varer synes jeg…
        Halv pris går an, men ikke sånn betale for 2 og få 3, så mye trenger man ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg