God morgen bloggverden

 

Da våkner vi opp med en kaffekopp eller to. Skriver vi, men er jo bare meg. Men vi for oss her i bloggverden! Kaffe må til, vet at noen drikker te også på morgenen. Men her er det kaffe. Skal koke meg et par egg og spise litt. Tenkte at jeg starter opp med en tur etter det. Få litt luft. Deilig…Så tar jeg det derifra. Turte ikke ha så mye planer i dag. Da jeg var på årsmøtet i fagforeningen i går  Så stod vi der og holdt hender da. Vet aldri hvordan jeg blir etter en slik kveld. Med mye folk og mange stemmer. Noen ganger blir jeg rett og slett syk med migrene og noen ganger oppkast. Men det ser ut som det gikk bra. For jeg som hører dårlig sliter med stemmer og støy. Vanskelig for å sile ut det jeg ikke trenger å høre..Men satt meg helt foran. Det gikk greit. For det er kjedelig å våkne opp å være syk..

 

Så da tar jeg dagen litt sånn den kommer! Det er fri. Det er lørdag. Det er helt helt greit altså! 🙂

 

 

Fikk du med deg at jeg farget tulipaner. Hvis ikke så finner du det HER Litt gøy og alle har sikker litt sånn farge i skapet sitt….

 

God lørdag videre…

8 kommentarer
    1. God morgen ,, så godt at det gikk bra etter gårdagen. Kan være tøffe dager selv uten hørsels svakheter. 🙂 Flotte tulipaner . flinke du 😀 Nyt dagen og kos deg i lørdagen. Her blir det kanskje lokal håndball i hallen etterhvert 😀 Men først venter enda en snøfræserunde uttafor 🙂

    2. En kopp kaffe er nok godt om morgenen ja. Jeg pleier av og til å ha te, men det er periodisk. I dag ble det vann 🙂
      Tulipaner er virkelig en gladblomst, og artig å kunne farge dem selv også. Lurt 🙂
      Jeg er glad du føler deg frisk og rask etter i går, ingenting er bedre. Ha en strålende lørdag ♥ Klem

      1. Tusen takk 🙂 elsker tulipaner <3 deilig at jeg var såpass i form. For som sagt dette er egentlig mer enn jeg takler….:) Fin lørdag og takk igjen.

    3. Da håper jeg du har hatt en fin gåtur..eller får det etterpå om du ikke har gått enda 🙂 Fikk emd meg at du hadde vært på møte og at du hadde farget tulipaner..stilig ! Kjøpe tulipaner i dag jeg men di var rosa ..så ikke tenkt å farge dem…men kanskje jeg prøver en annen gang 🙂 Lørdagsklem <3

      1. Tusen takk, tur har det blitt. Deilig med luft ja..
        Spennende med tulipaner,….Best hvis fargen er litt blass…Klem og fin lørdag til deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg