tulipaner med et snev av det blå som havet

 

God ettermidag…Hjemme igjen jeg! Nå skal jeg gå meg en tur for å få litt luft og noen skritt. Jeg har jo klatret til noen topper de siste dagene på turene min. I dag blir det nok en helt vanlig løype! Variasjon er det beste 🙂 Hvis man går til toppen hver dag. Så blir jo ikke det spennende til slutt heller. Men setter pris på det når det ikke skjer hver dag…Variasjon er viktig!

 

 

Litt variasjon på tulipanene mine også! Tok litt blå konditorfarge i blomstervannet. Litt annerledes og fint. Jo mer farge i vannet jo sterkere blir nyansene på tulipanene! Synes det ble fint jeg 🙂 Passet til blå putene i sofaen <3 

 

Ønsker deg en fin dag videre….

 

Klem Solliv <3

8 kommentarer
    1. så artig da,har ikke tenk tanken att en kan få farger på blomstene ved å tilføre farge i vannet :=) håper du koser deg nå i ettermiddag,variasjon er godt ja,men ennå må jeg gå på flata ned til sjøen :=) men du kan variere,litt i by,litt på topper og litt ved vannet,herlig

      1. Artig dette. Noen dråper i litt vann og blomstene får en litt annen farge! Moro å prøve seg frem. Variasjon i mine turer og det er deilig. Så mye som jeg går så må jeg variere veldig! 🙂

    2. Knallfint med det blå. Jeg har forsøkt med rødt en gang på hvite tulipaner og de ble litt rosa. Dekorativt med farge på vannet i vasen også! Nyt kvelden. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg