Så stod vi der og holdt hender da

 

Det ble kveld…Ikke fått blogget så mye i dag akkurat. Men sånn er det jo noen ganger. Vært på jobb pluss et møte og pluss et årsmøte! Begynte årsmøtet med en sang! Ja, det var årsmøte i Fagforbundet og jeg hadde meldt meg på. Mye folk. Kjempebra at folk stiller opp da. På en fredag. Men det var underholdning etter årsmøtet også og folk er jo sosiale. Men jeg dro hjem etter maten jeg. Vært en lang dag. Så må jo bare finne en grense for at energien holder. For mye støy og mas for meg er jo ikke heldig. Da blir jeg rett og slett syk. Jeg fikk jo ikke brukt bongene mine heller. Kunne kjøpt meg en brus kanskje da. Men drakk vann. Helt greit. Bordet bak satt det noen gutter. Jeg bare snudde meg rundt og sa..disse drikkebongene kan vel dere klare å bruke opp…hehe…Fikk meg en god klem jeg 🙂 

 

Etter selve årsmøtet var det mat og drikke. Deilige smørbrød! Et årsmøte består av mange navn som er valgt inn og mye klubbing. Mange taler og budsjett og regnskap…Flinke folk og godt jobba 🙂 Deilig bare å møte fordi jeg er organisert og medlem. Stiller opp fordi jeg er tillitsvalgt jeg. Synes det er en del av jobben! Og gratis mat. Kjekt på en fredagskveld 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre…

 

Fredagsklem…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg