God mooooorgen blogg

 

God morgen Fredrikstad!

 

Hvilken dag er det i dag? Det er lørdag….Det betyr kaffe og hygge i denne bloggverden! Her er det alt, intriger, og bakst og natur og vennskap….Vel – det meste! Men mest av alt mange flotte mennesker med mye på hjertet. Alltid gøy å se hva vennene mine skriver og tenker! Hvordan hverdagen er og vær og føre! Det er utrolig spennende å ha tilgang til så mange flotte personligheter! På lørdager rekker jeg å lese flere blogger. Ellers i uka er det som regel bare 1 eller 2 før man stormer ut….og jobben venter! Men titter mer utover kvelden altså….

 

Hva skal komme med selv utover dagen i dag. Det blir GÅSKOLE, det blir det alltid på lørdag..Noen synes sikkert det er bare tull. Men jeg får mange tilbakemeldinger at det virker på deres situasjon…Og at folk har kommet i gang og at det motiverer. Og det gleder mitt hjerte..Igjen, sier man ting mange nok ganger så blir man hørt! Sånn er det bare…

 

I går var jeg i byen og klippet meg og det ble noen bilder. De finner du her: Fredrikstad – elv – blomster og damer og det er lov å la seg friste + bilder 

 

 

 

Jeg er stor fan av Fredrikstad og mener det er en av Norges flotteste byer. Og vi har en skjærgård som er helt unik! Du finner litt her: Fredrikstad og Hvaler 

 

Da gjenstår det bare å si…nyt kaffen! 

 

De fleste skygger i livet skyldes at vi selv står i veien for solen…

12 kommentarer
    1. God formiddag til deg.
      Jeg har vært utrolig slapp ned å komme meg ut i det siste. Men idag……
      Været er jo så fint, ingen unnskyldning.
      Og litt gode nyheter på morningen. Fra mandag er Vestby tilbake på nivå B igjen.
      Det gledes.

      1. God ettermiddag. Håper du fikk vært ute i finværet. Sol og fint vær, men litt kald vind.
        Bra det blir et mer normalt liv i Vestby…her er fortsatt 14 dager til med regime…Klem til deg..

    2. God formiddag. Er så utrolig flott i Fredrikstad. Er en av Norges fineste byer. Her har man pakket fersk fisk og lagt i fryseboksen, og mange gode middager. Mannen var på båttur i går. Været er nydelig og skal om en liten stund til butikken. Får besøk i morgen av yngste barnebarn som ikke er fylt 2 år ennå, og gleder meg til besøk. Tenkte å ha en iskake på lur. Nyt lørdagen, klem.

      1. God ettermiddag. Høres ut som det blir mange gode fiskemiddager fremover. Så bra! Så hyggelig med besøk av yngste barnebarn da…klart det må is til da..
        Fredrikstad er en vakker by og det tror jeg mange er enige om…<3 Det merker vi på sommergjestene også….
        Klem og fin kveld…

    3. Hei og hå. Ja dere har all verdens muligheter der nede, både til lands og vanns. Som det sies… Og du er en fantastisk profilør av nærområdene dine 🙂 Tusen takk for all herlig omvisning 😀

      1. Tusen takk snille deg. Ja, masse muligheter her nede. Og jeg har jo nesten aldri vist frem Onsøy…Men det er planer jeg har! 🙂 klem til deg.

    4. Jepp, Fredrikstad og Hvaler er topp – ingen tvil! Og gåskolen er ikke tull – det er helt tipp topp! Lekkert det øverste bildet, forresten! Klemmer <3

      1. Tusen takk, jeg prøver å motivere og det er jo for meg selv også!
        Man må lokke med noe….For alt kan være trått for alle mennesker innimellom…Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg