det er lov å la seg friste + bilder

 

God fredag i heimen 🙂

 

Dette var virkeligheten tidligere…man hadde mulighet! Og brukte også muligheten en gang i blant..Nå en drøm!

 

 

Kose seg litt – hygge seg litt….

 

 

Men jeg er fremdeles bare i Fredrikstad…Vel ikke bare bare det, for jeg liker byen 💜

 

 

 

 

 

Titter i litt “spåkuler” hehe….Er ikke det da,  bare pynten i byen!

 

 

Korona er klippet bort!

 

 

 

Ferdig hos den flinke snille friserdama mi..Hun lagde til og med krøller i håret….Så følte at jeg fløy med vinden der ute.. 🧡

 

Skiltet var et annet sted..Det var i byen. Jeg klippet meg på en senter. Vel, ikke akkurat liv der altså…Men jeg gleder meg til normale tider igjen..det er helt sikkert…Titte i butikker og shoppe litt vårklær! De to øverste bildene var et utstillingsvindu i byen…

 

 

 

Det er lov å drømme om at verden igjen blir litt som før…

14 kommentarer
    1. Stilige bilde rfra byen.. og du ble kjempefin på håret altså <3 Ja nå får vi håpe samfunnet snart er oppe å går igjen… Klem <3

    2. Kjempefin du ble på håret, og det er kjempegodt å få fikset seg på håret 😊

      Selv føler jeg meg trygg hos frisør, negledesigner m.m, for jeg synes de vasker så godt mellom hver kunde 😊

      Kjempefine bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, deilig å stelle seg litt ja..Tusen takk for at du likte bildene…
        Godt at frisør er åpen – så vi føler oss mer vel….God klem.

    3. den kula av pil likte jeg meget godt ,kunne fint hatt en sånn i hagen :=) ja drømme kan vi gjøre ,heldigvis smitter ikke drømmene våre ,i dag fikk jeg vite att det var smitte på skolen der dei 2 elsdte barnebarna våre går ,dei er hos faren sin så datteren vår har ikke vært i kontakt med dem i perioden smitten kom ,krysser fingrane for att dei ikke blir syke .Alltid godt å stelle seg på håret,blir ikke så ofte med meg nå for jeg skal la det vokse litt ,prøve noe nytt

      1. De kulene var fine. Det var flere. Tenker at det er ganske enkelt å lage. Det er ansatte i parkavd. i kommunen som pynter byen og lager alt selv. De er dyktige og kreative. Uff da, da kryper smitten nærmere dere også! Klipp er deilig ja, spennende med litt lenger hår hos deg. Alltid gøy å variere litt 🙂 Fin kveld da…

    4. Ja det er absolutt greitt å drømme om sol og badeliv en stakket stund. Så lenger man bare drømmer da.
      Å besøke frisør er heldigvis oppnåelig.

      1. Tusen takk, jeg drømmer litt om reise til sol og sjø…Men det blir nok ikke i sommer heller. Får kose oss med den norske sommeren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg