Fredrikstad – elv – blomster og damer

 

 

Det er rart….det er tomt her på promenaden i Fredrikstad nå. Det er fredag og hadde vi hatt et normalt liv så hadde det yret av liv her…men det er tomt bare så tomt..Det er trist og rart og merkelig på en gang! 

 

Jeg elsker å gå til byen og se mennesker – se liv!

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen sjeler….hadde jeg sovet i 100 år og våknet nå! Da hadde jeg lurt… 

 

Men jeg har ikke sovet i 100 år – men det føles litt som vi sover alle sammen  ❤️ sammen…Men vi greier det litt til! Dugnaden ❤️ Sprit, avstand, ensomhet…!

 

det er lov å la seg friste + bilder og fredag er det hver uke 

 

 

Sov godt Snupp og Snapp

8 kommentarer
    1. Å se bryggepromenaden tom for folk på sommerstid, er et syn jeg virkelig ikke klarer å se for meg, og som jeg også vil unngå å se dersom det skulle bli så galt..

      1. Vi får håpe i hverfall juli blir ganske så normalt igjen…en tom bryggepromenade er til å grine av…
        Gratuler med framsnakk! Det er fortjent…

    2. for dere som bor i by er nok dette et merkelig syn ,jeg er jo vant til å være alene ,ikke mange her på bygda ,men dere har så mye vakkert å nyte ,blomster og nydelige strender,og der kan du ta så mange bilder du vil uten å tenke på å få motivet uten fremmede mennesker på bilde :=)

      1. God morgen….Ja, nok av å ta bilder av her på landet. Men liker byliv og folk – det skal jeg innrømme!
        Men elsker naturen…Men jeg er på en måte delt i to… Byliv på den ene siden og natur og sjø på den andre siden.

    3. God morgen!
      Ja det er herlig å rusle i byen…. og jeg savner det – og savner Oslo 🙂

      Herlige bilder fra turen din 🙂

      Lag deg en flott lørdag!

      klem

    4. Er vel blitt sånt i byene. Men du fikk tatt mange fine bilder og det så rent sommerlig ut. Jeg bor på bygda og ser bare havet, fjellene, båter og folk som går tur. Venter på at snøen skal forsvinne. Vi er lite i sentrum og på kjøpesenter. Nå har vi tatt vaksinen, og får andre dose i neste måned. Drar bare på butikken å handler med munnbind på. Lag deg en fin lørdag. Klem

      1. Tusen takk 🙂 Så bra vaksine nr. 1 er på plass. Da blir livet litt tryggere igjen. Jeg har selv bodd på landet som barn og ungdom. Fredelig og deilig….Nå har jeg krot vei til byen – selv om det er landlig her jeg bor! God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg