fredag er det hver uke

 

God fredag…

 

Denne uka ble bare 4 arbeidsdager. Liker det! Liker å våkne på lørdag og vite at jeg kan kose meg lenge med blogg og kaffekoppen. En stund som bare er min! Så derfor er jeg glad når fredagen kommer altså.. Hva sier Wikipedia om fredag? Jo, fredag er den dagen som kommer etter torsdag og før lørdag…Kjekt å lære noe nytt! Se her du også: Wikipedia Så da vet du det altså!

 

 

Jeg må til byen i dag. Så tenker jeg skal ta noen bilder i byen etter oppdraget mitt. Det er alltid litt artig..Jeg er glad i foto! En av mine aller beste venner var fotograf! Dessverre døde han for noen år siden. Trist å miste venner. Vi kunne snakke om alt og han var alltid der for meg! Hver gang jeg la ut et bilde få Facebook så studerte han bildet mitt..Fikk også mange tilbakemeldinger av ham, nesten alltid positive, og han sa alltid: “det er ikke utstyret det kommer an på når det gjelder foto, men fotografen.

 

Det handler om å se motivet. Virkelig se det…og ta masse bilder. Det er trening som alt annet..Han selv gikk alltid med kameraet rundt halsen –  rundt i byen.. Han virket kanskje litt underlig for noen, men for meg var han GULL. Så moralen er i dag. Ta alltid vare på vennene dine! Du vet aldri hvor lenge du har dem! Kameraten min døde helt plutselig..Noen dager tidligere hadde vi vært på teater sammen i byen..3 dager etterpå steindød! Tøft…Ble funnet død hjemme hos selv på badet! ❤️

 

God fredag…

12 kommentarer
      1. Foto er er gøy og det er trist og miste venner! Noen mennesker finner man utrolig god kjemi med og da dem blir borte blir livet litt kjedeligere…og trist.

    1. Hmmm… ja, det er viktig å ta vare på hverandre! 😘😪jeg tror også at det er fotografen det kommer an på….. og jeg elsker foto som du vet…..! God klem og god fotojakt!

      1. Viktig å ta vare på hverandre og sette pris på sine venner mens de lever. Ikke ta ting for gitt. At dem alltid er der. Dette her kom utrolig brått! Det var trist…<3 Hjelper i hvertfall ikke med bare topp utstyr hvis fotografen ikke har evner til å se etter motiver. Klem…

    2. Det er kjempeviktig å ta godt vare på hverandre ❤😊 Huff så trist å miste noen man kjenner godt og bryr seg om ❤❤❤

      Så kjempefint bilde 😊

      Synes selv det er kjempekoselig å fotografere når jeg går turer, og det å lete etter fotomotiver er med på å åpne øynene for det som er rundt oss 😊 Man trenger ikke tipp topp utstyr.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god hel g ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, foto er veldig gøy synes jeg. Moro å finne gullet….Viktig å ta vare på hverandre og si gode ord mens man lever! En dårlig fotograf blir i hvertfall ikke veldig mye bedre med utstyr til 30.000.-
        Fineste kvelden til deg. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg