gatelangs

 

God kveld! I går etter at jeg hadde malt veranda (ikke ferdig) sikkert 100 meter med rekkverk…hehe…, så tok jeg toget til Halden! Jeg gikk også Elvelangs og spiste her: Grotten i Halden Øverste bildet likner veldig på Gamlebyen i Fredrikstad, men er ei gate Halden. Når man står ved fjorden nede ved resturantene og ser opp mot festningen og derfra gikk jeg til høyre, vekk fra sentrum egentlig. Der har jeg aldri gått før, men skal gå der mer for bortover/oppover der var det fint. 

 

 

 

 

En sjøbod av en eller annen sort som Gro Harlem Brundtland hadde åpnet en gang, leste jeg på et annet skilt. 

 

 

Fine gater, og ja prikk lik Gamlebyen i Fredrikstad. 

 

 

Her gikk jeg gatelangs i gågata i Halden og kom til en liten park!

 

 

 

 

Snek meg inn i baren til Per Sandberg. Grand bar, like ved jernbanen i Halden.

 

 

 

Jeg så ham ikke og hadde jeg sett gubben så hadde jeg tatt bilde til bloggen, men neste gang kanskje. Halden for meg er jo ikke langt unna! Et sted jeg rømmer til når jeg er lei Fredrikstad.

 

 

 

#Halden

 

23 kommentarer

Siste innlegg