Elvelangs

 

God kveld!

 

Elvelangs 🙂

 

Langs Tista! Litt bilder fra begge sider av elva Tista. Dere kjenner meg, her går det i store skritt for å få med seg mest mulig. Det var en veldig fin turløype som ikke jeg har sett før, fine brygger. Ikke gjestebrygge, men båtplass for faste plasser og langs med er det laget en tursti. Masse plakater underveis og forslag til forskjellig trim langs elva. Tok bare bilde av en plakat jeg og det er det øverste bildet her! Plakatene forteller hva som skjedde med trelast og slikt for lenge siden. Må jo tilbake, for her ble jeg ikke utlært 🙂 Veldig gøy altså..

 

 

 

 

 

 

 

 

Fine brygger og sitteplasser rundt omkring. Halden er en så flott by altså!

 

 

På toppen av bildet her ser dere festningen. Dit gikk jeg ikke i dag, vært der så mange ganger før og ville være ved elva og kanalen. Var litt andre steder også, kommer innlegg i morgen!

 

 

 

Halden er en av de flotteste byene i Norge – det er min mening! En by med sjel.

23 kommentarer

Siste innlegg