Grotten i Halden

 

En liten pause i malejobben min. Jeg maler rekkverket rundt verandaen. Må ta en økt hver dag og dra det med seg!  Etter maling og sånt i går også, så tok jeg toget til Halden! Jeg elsker å reise med buss og tog. Da koser jeg meg veldig 🙂 Tusla litt Elvelangs også…og mer til, så lager et innlegg etterpå igjen også! 

 

 

I Halden er favorittstedet mitt Grotten. Her er det is, pølser og hjemmelaget stappe etc… Så i går ble det grillpølse og stappe på meg, innmari godt! Sitter ofte nede ved fjorden på brygga der også! Men i går hadde jeg lyst på gatekjøkkenmat rett og slett 🙂 

 

Sol, sommer og Halden!

13 kommentarer
    1. Nydelig, at du tar deg tid til å rømme fra maling og forpliktelser 🙂 Og det blir ikke verre med pølser og stappe 😀 God helg, klem 😀

    2. Jeg jobbet en periode på Grotten for mange, mange år siden – det var før de byttet eiere og pusset opp 😛 Den gang var det kjøttpudding som var det mest populære 🙂 Nå har jeg ikke peil for jeg har vel kun vært der én gang etter at jeg sluttet der og det er noen år siden det også 🙂

      1. Er kjøttpudding der nå også. Pleier å velge den jeg. Men akkurat i går ble det grillpølse.
        Urolig mange folk innom der altså. Og det synes jeg er et pluss for da er det både god mat og grei pris.
        Gøy at du har jobbet der da. 🙂

        1. Ja, det er alltid sykt mye kø der når jeg er på den siden av byen og det er vel kanskje den største grunner til at jeg ikke er der – har ikke tålmodighet til å stå i kø på så trange plasser 🙂 Men det har blitt veldig fint der 😀

      1. Det er et meget populært sted. Masse folk hele tida og maten går unna altså..
        Pluss en veldig flott isbar med mange slag av kuleis blant annet.
        Den rekker ikke bli gammel! 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg