Galleri F15

 

Etter at jeg hadde vært på Jeløy Radio gikk jeg videre…Først innom Røed Gård Solliv på tur – gjetter dere om jeg gikk til venstre eller høyre?for en kaffekopp! Og så videre til Alby og Galleri F15. Galleri F15 er flott og spesielt..Enkelt å finne frem, man kjører i grunn bare rett frem hele veien gjennom Jeløya! Der ligger perlene på rekke og rad! Har du tid til overs en helg så burde du virkelig ta kjøreturen dit…Jeg vet ikke åpningstidene så lurt å kjekke på nettet før avreise! Mandager pleier slike steder å være stengt! 

 

Deler noen bilder og dessverre ingen Alby kringle på meg i dag…Av den grunn – utsolgt! Folk kjører jo i timesvis for å spise denne delikatessen! Men kjekt for meg, da har jeg muligheten til en ny tur ganske så snart igjen…haha! 

 

Om Galleri F15 her: GALLERI F15 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer
      1. Kringla er nydelig, dessverre utsolgt i dag…Alle skal på tur i sola…
        Dette Galleriet er flott på alle måter og venter man lenger utt på vår og sommeren så åpner det masse på tunet også!

    1. Det er fint oå Jeløya mener at jeg var der for mange år siden. Må ta en rur ditt nå etter slike bilder. Er mandag og i dag skal jeg endelig vaske tøy. Ha en fin dag.

      1. God formiddag! Jeløya er utrolig fint. Naturen er nydelig. Jeg går som regle gatelangs tvers over hele
        Jeløya for å komme til disse stedene..ca 5-6 kilometer fra jernbanestasjon. Du liker jo å gå, så
        er jo helt perfekt tur..Turen tilbake går jeg som regi kyststien. Flott er det..Sett av en hel dag og best når været er
        fint!
        Lykke til med dagens oppgaver!

    2. Hmm – mye forskjellig og fint der! De hendene var nesten litt for naturtro….. 🙂 jeg har ikke vært der noen gang, så det bør gjøres noe med tydeligvis! Klem <3

      1. Galleri F15 er spesielt…Og masse rundt på tunet der og nydelig kafeteria..
        Flott sted med masse sjel, du får kjøre av gårde og ta ferja fra Horten til Moss og så
        fare utover Jeløya. Klemmer..

      1. Tusen var kjempefin.. Kosa meg veldig. Så mye fint å se på..
        Kringle må jeg skaffe meg på neste tur.. Den er veldig spesiell og meget god.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg