Jeløy Radio

 

Ut på tur!

 

Jeg harr gått til Jeløy Radio i dag! Hotel Jeløy Radio – kjempefint sted for å finne roen..Jeg gikk fra jernbanestasjon i Moss! 

 

Med Apostelens Hester kommer man langt dere…

 

Litt om hotellet her: JELØYRADIO Det ble ingen overnatting nå, jeg får håpe jeg får til en overnatting eller to i løpet av sommeren..Har vært der før, rommene finnes på låven. Tok ikke bilde av låven, men hvis du kikker på linken så ligger det kanskje noen bilder der! 

 

Finner du ikke roen i sjølufta der – så vet ikke jeg! Stedet er herlig – magisk – maten var nydelig husker jeg. Og været i dag leverte kan man si! Jeg tok noen bilder inne også, jeg spurte pent og jeg fikk klart JA! 

 

Legger ved noen bilder og jeg gikk videre så blir flere innlegg fra Jeløya i finværet! Og Galleri F15 her: Galleri F15

 

NYT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Flott tur du har hatt.
      Jeg husker jeg prøvde å bestille rom på Jeløya radio da vi skulle overnatte i Moss for tre år siden. Alt var fullt da. Ser ut som et bra sted.

      1. Utrolig vakkert sted, slike steder blir fort fullbooket..Så må nok være ute i god tid ja..
        Balsam for sjelen her, og veldig trivelig på låven og kort vei til sjøen! En perle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg