fridag i naturen

 

Fridager er til å nytes synes jeg!

 

 

Blikka og jeg klikka og klikka!

 

 

Stille og sterk sol. Men plutselig hørte jeg stemmer – til og begynne så jeg ingen! Sola var sterk  og jeg tenkte at det var et par barn som lekte! Men plutselig så jeg skikkelig  – og jass det var en hel skoleklasse på tur. Sånn går når man ikke ser eller hører. Tok ikke bilder av barna da!

 

 

Noen fiska! 

 

 

Gule svaberg = lik GULL for meg..

 

 

Favoritt – med blå himmel og sjø!

 

 

Fantastisk dag ved sjøen!

 

Vel – det er vakkert på slike dager. Men kaldt – is på pytter! Nå er det DEN tida. Innlegg fra tidligere i dag her: Fredagens tanker 20.11 og fredag og fri og litt stæsj 

 

 

Vi finner ikke lykken, vi skaper den.

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Kjempefine bilder Solveig 🙂 Det er godt å være ute i sånt vær, når man har fri. Og plutselig midt i stillheten, så ramler det “inn” en skoleklasse 😀 Ha en fin fredag <3

      1. Hehe….midt i stillheten – var det plutselig uteskole. Bra det i disse tider!
        Vakkert i dag og takk for det. Var helt nydelig ute…Klem og fin fredag.

    2. … og idag har du skapt lykke for deg sjøl – og så for meg nå gjennom de fine, varme bildene! Tusen takk, Solveig – og så flott at du fikk en så nydelig fridag! Gode klemmer <3

      1. Tusen takk, i dag skapte jeg LYKKE – det er en slik magisk følelse for meg å komme til sjøen i et fantastisk vær! Bare du også fikk litt lykke-drypp også! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg