fredag og fri og litt stæsj

Reklame | Bodygreen

 

Hva gjør man lissom..Joda man våkner grytidlig. I dag tenkte jeg å sove kanskje til kl. 0700..Neida, det er helt umulig. Våkna lenge før 0600 på en fridag! hva gjør man? Jeg får bare roe med ned og kose meg! Her er det folk i huset og jeg bør holde meg litt i ro! Men hadde jeg vært alene så hadde jeg vel begynt å pusle med litt rengjøring – hive ut tepper og dra frem støvsuger….haha…Neida, skal slappe av litt med kaffe og kanskje slå på TV. meldt deilig SOL ii dag så blir ut på tur også! Litt farger og stæsj på en morgen – kanskje det er det som skal til! Klikk gjerne innpå…Sikkert noe for alle! hva med et eple?

 

Stempelplate fra Global Nail//Negldekor – Frukt//Nail Art – Klistremerker

8 kommentarer
    1. God morgen .Flink du da som tar hensyn til sønnen ,jeg er ikke så flink ,er jeg hjemme hos meg selv og våkner,ja da starter jeg dagen uavhengig om jeg har besøk eller ikke hi hi ,og det går bra det ,noen sover ekstra godt når dei hører andre jobber :=)
      Her var det mange festlige ting å pynte negler med ,ikke for meg men kanskje ungdommen hi hi ,ha en koslig fridag da,her har jeg plan om å lage to kakesorter i dag også

      1. Du er flink til bake ja. Ja, måtte jo ta litt hensyn synes jeg. Men han stod jo tidlig topp han også. Det er jo hjemmekontor! Og han har ikke ferie! Så full fart. Men hadde vært deilig å sove til kl. 0700 i hvertfall synes jeg..men men..Ha en fin kveld!

    2. Hihi, du er som meg – våkner jo helt tidlig alltid….! Jeg leser og surrer og trener litt og går meg en mørketur…. ! Her var det mye kule negler…. jeg gleder meg til jeg slipper å sprite så mye – og kan ta på blank eller rød negllakk igjen… klemmer <3

    3. Ja, sånn er det her også på morgene, for noen liker å sove lenger enn meg. Så mye artig til neglene da. Likte de rutete, men jeg bruker omtrent aldri sånt, så det får være til andre. Klikket innom for å se da. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg