F FOR FERIE – DAG 8

 

Det har i grunn regnet og regnet regn regn regn Men lite man får gjort med det altså. To av planene måtte jeg bare velge bort! Så da ble det litt J for Jobbelørdag i stedet. Med å handle for mamma og rydde i huset der borte! Og etter det rydde og vaske i mitt eget hus. Men jeg var innom et gartneri og handlet to planter. En Tvillingblomst og en Flittiglise. Har egentlig nesten hatt 0 budsjett på hagen i år. Skal lage et innlegg om akkurat det siden. 

 

 

 

 

Ønsker meg digre krukker i hagen – men for en pris. Denne koster 5.000 – men er satt ned fra 10.000.- på grunn av en skade! Det er utrolig mye penger synes jeg. Det er jo nesten flere måneders matbeløp når jeg bor alene her. Men fint er det absolutt. Denne krukka var til og med så skadet at det ikke kunne plantes i den. Litt merkelig synes nå jeg da…Etterpå blir det å gå en tur her, har ikke rukket det i dag akkurat! Kos deg med kvelden da ❤️ Dagen i går finner du her: F FOR FERIE – DAG 7 

 

Dag 8

16 kommentarer
    1. Når det regner får man jo gjort noe annet! Jeg har jo kjørt idag….. og gjort litt annet etter at jeg kom hjem! Nå skinner sola iallfall! Hurraaaa….. klemmer 🙂

    2. Det er noen hinsides priser på en del krukker.
      Mitt budsjett tillater ikke slike innkjøp i hvertfall.
      Men jeg har nok brukt en del penger på blomster og hagen i år også.

    3. Regnet noe her i Telemark også. Men ikke så verst ellers. Vanvittig pris for den «krukka». Måtte minst befinne seg et par dusin gavmilde ånder i den, om den skulle vært interessant. 🤗

      1. Hehe, ånder i hagen vil jeg ikke ha.Jo, kanskje de snille. For en pris…..
        Her blir det sol i dag…Men litt vind, men ser ok ut. Klem bortover…

    4. Herre min for en pris!! Jeg hadde aldri verden kjøpt en sånn. 😮 Hvis den ikke kan plantes i heller. Nesten som det skulle være kunst bare? Du har vært skikkelig flink i dag da 🙂

    5. 5000 var mye penger ja ,jeg kan ikke se skaden ,men jeg tenker att hadde jeg hatt den hadde jeg fint kunnet plante i den ,hadde ikke hatt problemer med det ,eller var den en lang sprekk som ville bli verre ?ja ja ,du får google litt og lage den en stor selv ,mange fine en kan lage selv som ikke koster mange kronene annet enn betong og kanskje en gammel utslitt handuk

      1. Ikke sant – stiv pris. Men er nok flott i en hage. Det er lurt å lage selv. Har tenkt på det mange ganger, men har blitt med tanken. Det er jo så fint. Kanskje jeg skal gjøre noe med den tanken. Takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg