regn regn regn

 

God lørdag – det skal regne i hele dag, masse regn…Det hører med til en sommer det også! Men ting ute stopper opp. Jeg skal jo male og beise og olje!  Det er en del av min sommer det  – ordne med huset utvendig! En hel dag inne er ikke meg, blir jo ut på tur og slikt da. Men jeg elsker å dra til stranda for et bad eller to..

 

Men finner vel på noe – det får dere lese i F FOR FERIE – DAG 7 senere. dag! Men i dag må jeg tenke så krampa tar meg altså…Men kaffe på trappa ble det i dag også og en ny kopp venter snart! Her er begge gutta hjemme så blir i hvertfall ikke rengjøring i idag…De har en litt annen døgnrytme enn meg for å si det sånn! Jeg må bare opp på morgenen jeg…hvis ikke er den dagen “ødelagt”…

 

 

Dette innlegget inneholder bilder fra gårsdagen! Øverste bildet er det knallrøde kløverblomster. Kan ikke huske jeg har sett før! Blomstene var spisse, ikke sånn runde som de hvite og rosa som man er vant med å se.

 

Inne i alle dager er det et lite hjerte og en åpen hånd.. 

 

14 kommentarer
    1. Den kløveren var spesiell og nydelig.
      Vi får ta med oss regnværsdagene også. Men da stopper det opp litt med planene dine.
      Men du finner nok noe å fylle dagene med.
      Her på hytta på Nordmøre forbereder vi oss på storinnrykk idag. 9 stk store IG små er på vei fra Østlandet.
      Fin lørdag til deg.

      1. Vi tar med oss regnet for vann er liv! Kløveren var helt nydelig. Helt ukjent for meg.
        Nok å gjøre – bare å forflytte seg innendørs. Fin lørdag videre…

    2. god morgen ,jeg måtte jo google og det er noe som heter røde fjærkledde kløver :=) og dei er ikke runde .
      Vi skulle få styrtregn i går ,men det som kom vannet ikke bedda engang ,så her må vi spare på vannet fortsatt ja skal brønnen fylle seg opp igjen :=) men tåke har vi langt ned i fjella .
      Håper du finner på noe koselig da ,ha en fin dag

      1. Håper det har kommet vann i deres tørre brønner da…Her har det regnet mye i dag.
        Takk, aldri hørt navnet – men blomsten var skjønn.

    3. Naturen trenger jo disse regndråpene som bøtter ned. Er godt å stå tidlig opp og dagen blir så mye lengre. Vært i drivhuset og vannet, fjernet noe ugress og det gleder meg å se at det blir tomater og agurk + paprika. Litt knutekål. I mens har mannen satt inn ny verandadør på soverommet. Det skal ordnes og vaskes etterpå. Nyt lørdagen. Klem

    4. Har jo lest “feil vei” nå, så jeg vet at du har fått gjort masse! Jeg skal starte å male gjerdet her etterhvert nå….. skulle jo egentlig ha hjelp til det, men hjelpen har fått en annen altoppslukende sommerjobb! Så da kjører jeg på da…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg