Enda bra man har TE

 

Hva kan man ellers gjøre lissom!?

 

Joda, nok å gjøre hele tida…Men været er været for tida og det regner og regner. Regner det ikke så er det tykk tåke! Er ikke krise altså, men synes det er deilig med fint vær og være på tur! 

 

Men livet har gitt oss TE, det er alltid deilig. Jeg er fan av te i løs vekt og ser jeg noe som frister kjøper jeg. Her ble det grønn te i løs vekt! Med smak av ingefær og sitron, merket er Crema. De pleier å ha gode ting. Men denne var litt tam på smak synes jeg. God var den, men ønsker mye smak i en tekopp 💚

 

Disse her kjøpte jeg i fjor, hvorfor ikke et blått teppe til påske – dette “lager” du gratis 

På Kirkens bymisjon. Nå henger de i kjøkkenvinduet…og viser seg frem. 

 

Blir litt påske det innlegget her og jeg mimrer litt Kirkens liturgiske farger – med vekt på påsken Greit å se tilbake litt hvordan vær og vind og hva man skrev om i  påsken i 2022..Det er ikke påske denne helgen da, men greit å begynne så smått med å tenke påske og hvordan været blir..Blir noen jobbdager til også, jeg reiser jo ikke bort! Alltid hjemme her i påska jeg..Men akkurat det liker jeg godt! Gleder meg faktisk til å kunne sitte litt ute og ikke bare være ute. Jeg er mye ute..Mange timer hver eneste dag året rundt, man går!  Er det et sted jeg har muskler på kroppen så er det i leggene, hehe…💛

 

Godt med te, nå er denne pausa snart slutt! I dag har jeg vært hvit tornado her hjemme..Dratt frem møbler og vasket der man ikke vasker hver fredag! Må til…Snart holdt på i 7 timer…

 

GODT DET REGNER SIER JEG!!!

8 kommentarer
    1. godt med te ja ,kanskje jeg skal ta og trekke meg en kopp :=) tåka ligger i fjella her men det har værtt tørt og opplett i morgen skal vi få blå himmel og solskinn :=) koselig påskepynt ,enkelt og greit :=) skal ta fram litt jeg også ,men har aldri vært et påskemenneske med masse pynting og baking som vi gjør til jul ,men et par kyllinger er koselig

      1. Her er regn og regn og tåke og man blir tung i hodet altså.
        Te er deilig. Koser meg med mange forskjellig.
        Jeg elsker påske og har veldig mye pynt. Det kommer vel frem i morgen kanskje 🙂 moro er det.

    2. Vi er mye ute både du og jeg, det er det som er best lissom! Men – som deg så er jeg innmari lei av tåke og regn nå! (men såvidt jeg kunne se så blir det sol mandag og tirsdag… og gjett hvem som jobber 12 timer hver dag da…..)! Vel – jeg er jo ikke hjemme i påska sannsynligvis, men jeg pynter nok her i helga, og skal jo jobbe de tre dagene, så får nyti det litt! Og så pynter jeg litt i bobilen også! Klemmer <3

      1. Så masse regn i dag, helt ør i hodet jeg.
        Sola kommer til uka, men jobber jo jeg også..både mandag og tirsdag – så får jeg se etter det. Skal også jobbe dagene før påske. Men sol vil man ha, vi er jo alltid hjemme – men koser oss.
        I morgen blir det å pynte med et lass med påskepynt fra boden. God klem og nyt kvelden nå da 💛

    3. Jeg er også veldig glad i te og gjerne fra Crema.🤩 Jeg liker påska og gleder meg selv om jeg skal jobbe mye av tiden. 🐥
      Flott påskepynt du har.🐥🐣

      1. Tusen takk, ja kjøpte disse i fjor, men har masse påskepynt i boden. Drar frem i morgen tenker jeg.
        Jeg jobber de dagene før påske..Fri torsdag til mandag.
        Påske er fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg