hvorfor ikke et blått teppe til påske – dette “lager” du gratis

 

God mandag som er søndag – dobbel søndag ble det denne uka! Greit med fridager fra jobb, selv om jeg er et hverdagsmenneske og liker rutiner og et åpent samfunn med åpne butikker og alt som hører med..Men jeg er også skogens vokter! Elsker turer i skog og mark her på øya – tramper rundt støtt…Gikk ut døra lenge før 0900 i dag og er hjemme nå! Så da blir det å fylle på med litt kaffe, gjestene sover…Påska er på hell og hverdagen kommer fort…I morgen er det tilbake til jobb og hverdag! Da rekker jeg ikke nyte et slikt gratisteppe…før dagen starter! 💙

 

Plukk med deg dette teppet før du går videre! Nei, kan ikke plukke blåveisen – her på øya gjør man ikke det! De er fredet på flere plasser!

 

Tenker jeg skal ut i hagen 💙 i dag og begynne å jobbe litt der ute..Ikke bråke med maskiner og sånt, men rake og ordne litt i bed og rundt busker! 

 

 

Skogens teppe er det vakreste teppet som finnes, selv om det er mange fine tepper med aktive strikkepinner og oppskrifter som roper både på den ene og andre…Mange flinke kreative sjeler her inne og andre steder…klirr klirr…

 

Etterhvert kommer kanskje solen, grått og litt småkjølig ute…Men det gjør jo ingenting – jeg har jo det fineste teppe i verden jeg kan bre over meg og drømme hele dagen…! Men du kjekt å gå seg seg en fin tur, men alle andre sover litt leeeenge – jeg er jo ikke der jeg..Føler at dagen går fra meg..Så får vi se hva dagen bringer her i huset 💙

 

Et blått magisk teppe gjør underverker for kropp og sjel..

10 kommentarer
    1. Ja det er et vakkert og magisk syn, et sånt teppe 😍
      Dessverre har jeg kommet heeelt ut av det med blogglesinga – igjen. Kan tydeligvis ikke sjonglere roadtrips og bloggen like bra som jeg trudde, hehe.. Men har nå lest meg opp hos deg igjen – sjøl om jeg kommenterer kun her ❤
      Håper du får en riktig god dobbel-søndag 😉❤ Klemz

      1. Tusen takk, ja – vakkert teppe….
        Neida, man rekker ikke over og rekker ikke kommentere alt…
        For man har et liv ikke sant…Er man borte hele dagen går det ikke, det har jeg erfart også.
        Da blir det stress…Blogg bør ikke være stress – det skal være hygge og kos!
        Kos deg med dagen, klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg