en søt mandag

 

Mandagen kan også være søt!

 

Vil du ikke ha søte mandager – så velger du en blå mandag her: en blå mandag / blåmandag 

Så kan du eller jeg variere etter humøret! Jeg lagde dette nå, måtte ha litt søtt på en mandag synes jeg. 

 

Lagvis jordbær og yoghurt.

 

Disse handlet jeg i dag. Var fra Nederland – var ganske gode!

 

Bruk naturell for dette blir søtt nok!

 

En dæsj med flytende honning  over til slutt!

 

Veldig enkelt og veldig godt dette altså! Jeg fikk ide fra en bok som jeg kjøpte etter min Greske aften her: mens jeg mimrer om Hellas masse gode ideer og så enkle… Spiste dessert før middagen i dag jeg. Det går helt fint – det er jo mandag! Akkurat nå søt!

 

Hverdagen består av en haug mandager: både blå og søte…det kalles LIVET ❤️

22 kommentarer

Siste innlegg