en blå mandag / blåmandag

 

Alle disse mandagene!

 

Hvor kommer de fra….uke etter uke etter uke…

 

Så kan likegodt ta det helt ut – jeg tar en blå mandag! Kanskje du liker mandager? Jeg liker de ikke så godt! Jeg liker mandager hvis det er dager jeg har fri 💙

 

Smakte på denne fra Redbull her om dagen! Smaker og lukter kokos og inneholder blåbær. Sikkert der den har fått fargen sin! Man tenker at dette er giftig – ikke sant? Skremmende farge.. Men uten sukker og slett ikke vond, men du må være glad i kokos, for det er en dominerende smak og lukt! 

 

 

 

Vel, jeg kjøpte to bokser da! Har en i igjen…kanskje det på en annen blå mandag! Blir jo ikke neste mandag for da er det 17. mai og neste mandag der igjen er 2. pinsedag! 

 

Hvor kjøpte jeg dette? På Holdbart – der finner man alt lissom. Ting som ikke selger så bra og sånn. Jeg ville ikke kjøpt denne igjen til full pris for å si det sånn! Ikke vond, bare direkte rar…og BLÅ. Du finner litt her om Holdbart også!: Da var jeg en liten tur innom “Sverige” igjen  og 30 kr for 10 lunsjer og Mye for pengene…ikke sponset bare billig 

 

Skal straks gå meg en tur, nå har jeg jo ny energi…hehe…Tok en blå slurk nå også! Men det øsregner, men ut må man!

 

Jeg ønsker deg nok sol til at livet ditt blir lyst. Jeg ønsker deg nok regn til at du setter pris på solen.

 

 

20 kommentarer
    1. På en måte liker jeg mandager..ny start liksom.. men i dag med ekstra vondt i hodet og “pissregn”føles det ikke som en god dag… Har så vidt smakt den røde varianten av Red bull.. Ikkke sett denne du har her..ikke umulig jeg tester den en gang..kokos kan jeg like, men ikke om det blir veldig dominerende da.. Klem og fin (blå)mandag videre til deg <3

      1. Ja, litt av en mandag med alt dette regnet. Blir tung i hodet.
        Skikkelig vondt i holdet selv jeg nå..
        Du får teste den ut. God smak av kokos og kan jo være litt kult å ta bilde av i glasset…hehe…
        Klemmer…

    2. Eh… spennende farge! Tror ikke dette er noe jeg ville ha lesket ganen med. Blåmandag har det lett for å bli når været er som i dag – regn og grått. Måtte tenne lyset her i formiddag for å oppleve at det var dag.
      Håper det blir en bedre tirsdag, da!

      1. Fryktelig tungt vær i dag. Hodepinen kommer susende nå merker jeg. Skikkelig mørkt
        inne i stad. Hjalp litt nå på ettermiddagen.
        Vel, kraftig blåfarge og er nok ikke det sunneste man bør drikke!
        Vi satser på flott vær utover i uka! 🙂

      1. Jeg også drikker mest vann. Men tester ut litt drikke noen ganger.
        Deilig med sol, her har det regnet ganske heftig i to dager. Men vi trengte det.

    3. Jeg er egentlig glad i kokos, men er ikke sikker på at jeg ville like denne altså.
      Her har det regna tett i hele dag. Det gjør godt for hagen for nå var det tørt.

      1. Det ble vel litt syntetisk også! Kjøper ikke denne igjen jeg. Men kul på bilder.
        Mye rart på Holdbart til en billig penge….Å så deilig med regn…helt nydelig for nå var det tørt i bakken altså.

    4. Skikkelig blå og skikkelig fin – jeg liker igrunn alle slags dager, jeg…… mandager også igrunn! Men helgedager er jo uansett konge! 🙂 klem

      1. Herlig farge og fin på bilder. Men føler ikke at dette var noe sundt å drikke. Men kjekt når man har hodepine. Da kan det hjelpe litt. Mandager liker jeg ikke….Fordi jeg liker å ha fri….hehe….Klem til herlige deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg