En lapp på et år!

 

Har masse garn. Både rester og hele nøster! Tenkte jeg skulle lage et teppe! Men nå blir det ikke en lapp om dagen selv om det var lurt. Jeg tenker jeg bare hekler rúndt og rundt og rundt, så blir det sikkert et teppe etterhvert. Så slipper jeg det med å sy sammen og slipper å tenke på lage litt ro i fargene. Nå tar jeg bare de nøstene med minst garn først (for jeg skal jo ikke lage meg enda mer rester) så blir det noen runder til det er tomt og så tar jeg ny farge. Det var planen denne gangen. Så får vii se etterhvert hvordan det blir. 

 

 

En stor lapp! Fester tråder eller hekler de inn med det samme! 

 

 

En hel trådkurv med rester i ull. Kurven kjøpte jeg på Rusta her om dagen. Har en slik vogn med garn og dill og dall, men ble litt tungvint når jeg skal lage dette teppet. Derfor lagde jeg meg en flyttbar sak. Putter den bare vekk når jeg ikke hekler på teppet! For det blir fort mye rot når man har mange forskjellige prosjekter rundt her i huset! Jeg har ikke noe hobbyrom jeg! Eller stua blir hobbyrommet!

 

I går var det bursdag Feiret bursdag i går 🙂 Dagens forrige innlegg. I går rakk jeg ikke blogge!

 

 

Restegarn – stor lapp – teppe

18 kommentarer

Siste innlegg