Feiret bursdag i går

 

God formiddag! I går rakk jeg ikke å blogge. Dro tidlig innover til Oslo! Skulle feire bursdagen til eldste sønn og handle gaver først på dagen! Tida går og jeg gidder ikke å sitte og lage innlegg å stresse med det når jeg har andre ting på programmet. Bildet er fra Dubliner, en pub i Oslo med verdens beste mat! Denne retten her er helt nydelig! 

 

 

Eldste sønn og han tåler et bilde her på blogg, yngste sønn var også med. Men han er ikke så fan av å bli tatt bilde av.  Vi er forskjellig. Her finner du mer om puben: DUBLINER Retten jeg/vi spiste var Bangers & mash, kjempegodt. Ble løkringer til forrett – selv om de rettene kom på bordet samtidig. Vi tok den forretten på deling da. For selve middagen er mye mat. Yngste sønn spiste Fish and chips. Så veldig god ut den retten også! Men jeg har spist det så mye så ville som sagt spise noe annet i går!

 

 

Vi var innom Telegrafen etter middagen for å ta en drink eller noe. Det stort og flott der, men ting var ikke på stell og bartenderen hadde ikke utstyr og hadde det som skulle for å lage de drinkene vi skulle ha! Det er nok av andre steder i Oslo, så vi gikk videre! Dette er nedlagte telegraf-bygningen i Oslo som har blitt gjort om til pub og spisested. Stedet hadde sjel….men manglet litt folk og utstyr enda…Se her om denne: TELEGRAFEN Går du inn på linken så finner du litt historie her også. Artig, tenk hva disse dette bygget har “hørt”..Ikke lite, minner meg litt om gamle filmer da man ser damene på Telegrafen er ganske så nysgjerrige! 

 

 

Vi kommer kanskje tilbake når ting blir mer på stell! Nå kan jeg ikke anbefale stedet! 

 

 

God sofa, men Dry Martini greide dem ikke lage! Hm…

 

 

Så vi havna på The Hub! Baren på Clarion Hotel, et fint sted og her er det masse å se på!

 

Vi fikk feiret bursdagen med innkjøp av gaver og så en kaffe. Så litt shopping. Så middag, drinker, og enda litt shopping. Ikke at jeg handlet så mye altså, men liker å gå i interiørbutikker. Klær handlet jeg ikke til meg selv – ha mer enn nok! Jeg driver jo med rydding i klesskapet og kan ikke fylle på mer akkurat nå! Eneste jeg kanskje skal kjøpe meg er en frakk/høstkåpe og et par støvletter! Men da liker jeg best å gå alene og titte litt rundt! 

 

Kos deg med søndagen!

10 kommentarer
    1. Blei bursdagsfeiring på oss begge i helga da 🙂 Så ut som dere hadde en trivelig fering med god mat..men dumt at drinken /drinkene ikke var helt på høyden..men ,men.. Gratulerer til ham som hadde bursdag <3 Best å gå alene om man skal kjøpe klær ja..og ikke kjøpe bare for å kjøpe..men litt mer enn det man har bruk for har nok di fleste her i Norge.. Fine bilder her.. Klem <3

      1. Tusen takk, ja ble en fin dag dette for oss. Var jo flere uker forsinket da på grunn av min forkjølelse og sånn.
        Dry Martine (bildet) var fra The Hub – der ordna de det glatt.
        Men er jo masse barer i Oslo – så vi bare gikk fra det stedet. Kos deg med kvelden.

    2. Sønnen din er veldig lik deg da 🙂 Godt dere fikk dere middag i alle fall. Kjedelig når ting ikke er helt på stell, når de har åpent da. 🙂 Fint med shopping og tur til Oslo tenker jeg 🙂 Klemmer <3

      1. Takker. Ja, var kjedelig for det er så stort og fint der og kan bli flott. Men det er manko
        på dyktige folk i restauranter etter koronaen. Men tar seg vel opp.
        Vi fikk kjøpt deilig Dry Martini (bildet) på The Hub.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg