earl grey tea first price

 

God mandag! jeg har handlet litt i dag. Har ikke handlet mat på butikken på 6 dager! Men nå måtte jeg ta en tur. Handlet rett etter jobben så er jo greit..Trengte Earl Grey Tea blant annet! Har mye te her hjemme, drikker egentlig mest grønn te. Men sånn midt på dagen så liker jeg en kopp med Earl Grey med melk i – det smaker godt. Jeg liker å drikke varm drikke. Derfor kaffe og te! Kaffe er best frem til sånn 11-tiden. Jeg kjøper alltid denne teen fra First Price. For det første er den veldig god og for det andre veldig mye billigere.

 

Jeg betalte 13,70 for en pakke med 50 poser. Det blir 0,27 pr pose!

 

Originalen er priset til 134,90 (litt billigere på Kiwi – ca. 111.- ) for 100 poser. Det blir 1,35 pr pose! 

 

Man trenger ikke være veldig skarp i regning for å skjønne at dette er meget stor prisforskjell..

 

Så dere skjønner jeg er på te om dagen. Her er andre innlegg som handler om te: Musserende te og sparkling tea Der ble jeg litt lurt for jeg trodde de ikke hadde denne på polet, men bare på Life. På polet var denne en femtilapp ca..billigere! Vet dere hva – vi må følge med altså! Har du mye penger og ikke trenger å være prisbevisst så bare hopp over. Men for meg med en helt vanlig kontor-lønn og trygd betyr det mye å følge med hva jeg bruker pengene mine til! 

 

 

Ikke bli lurt, men ta et tak i din handlemåte og pengebruk!

4 kommentarer
    1. jeg har skapet fullt av pukka tea ,men jeg har ikke kjøpt så mange av dem selv ,jeg får skapet full av gjester som legger igjen det dei kjøper :=) men first prise er gode greier det ,jeg kjøper ofte det merket

      1. Pukka te har jeg også. Mange gode der. Greit å variere med te. Fått de i gaver jeg også! Til jul og sånn. First Price har mange fine produkter. Må prøve seg frem. Fin kveld da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg