Dette spiste jeg i går

 

Det er jo så viktig å vise hva man spiser og drikker på denne bloggen…Og mat må man ha..

 

Siden eldste sønn skulle spise middag med andre, så ble det bare en øl på oss og en Cheesy Burrito Crunc på ho mor…fra Los Tacos. Kjempegod…Beste jeg har smakt av denne typen mat! God og mett ble jeg og vandret til toget og det var Gøteborg toget (som jeg ikke husket)…Så skal si det var stinn brakke på det toget! Masse svensker som hadde tilbrakt helgen i Oslo 🙂 Så jeg fikk meg en plass, men mange måtte stå helt til Råde! Ikke de som skulle til Gøteborg da, de hadde reserverte plasser på billetten sin..

 

Innlegg fra turen her: Jul i Vinterland 2022 og Så mye flott pynt i Oslo by 

 

Og som den husmora jeg er så har jeg selvsagt banket alle store stuetepper i snøen i dag. Lurt triks, teppene blir så friske og fløffy etterpå.. legg dem med retta ned i snøen og bruk teppebanker og la dem ligge litt. Imens vasker man gulvene…Etterhvert så tar men dem inn…Sim Sala Bim – nye tepper! 🙂

12 kommentarer
    1. Sim salabim!
      Dette har jeg også brukt å gjøre – men i år har jeg ikke rukket å gjøre det med teppene i stua…. men i kjelleren har jeg faktisk tråkket over teppet som lå ute i snøen. Veldig effektivt og smart!
      klem og gode ønsker for Luciadagen 🙂

      1. Kjekt å få gjort, mamma gjorde alltid dette før jul. Vi hadde tre stuer og mange digre tepper.
        Men kom det snø til jul var teppene ute og fikk rens.
        Jeg har tatt med meg dette i mitt hjem <3
        Kos deg med kvelden..

    2. Stueteppet mitt er for tungt til å dra ut å banke alene, så da må jeg nok ha hjelp. Har noen filleryer ved senga og ute på balkongen, og de pleier jeg å ta ut å banke i snøen. Nam, så veldig godt ut den burritoen 😋 Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Maten smakte godt altså,
        skjønner at det blir tungt for deg så må ned trapper og slikt også.
        Men godt å få gjort… 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg