Så mye flott pynt i Oslo by

 

God mandag, så fint pyntet i Oslo. Jeg var i Oslo i går Jul i Vinterland 2022 eget innlegg på den blå linken. Veldig masse lys og fint i gatene. Jeg er veldig glad i slik pynt. Fredrikstad har kanskje bare en liten brøkdel, det er ikke store greiene her nei..Men dette er hovedstaden og det er forskjell på Per og Pål helt klart 🙂

 

 

Vært på shopping på markedet og på tide å bevege seg andre steder i byen..Og støvlene er supre altså, fant dem på Fretex til en billig penge. Varmeste støvlene jeg har hatt noen gang..Og deilig å gå i gater uten snø, her i Fredrikstad kom det jo det lass eller to…Lua har jeg strikket selv!  På ettermiddagen ruslet jeg litt sammen med eldste sønn min før han måtte videre til en avtale..Så rakk ikke spise middag men han denne gangen..Yngste var opptatt han også! Men det blir en ny tur om noen dager vil jeg tro, det går jo unna med toget og ny bane! Passer meg ypperlig, for liker nesten Oslo bedre enn Fredrikstad..

 

 

Glasmagasinet er alltid så flinke, selv om også de i år…sparer på strømmen! 

 

 

I Storgata i Oslo går man under en stjernehimmel  – så vakkert!

 

 

På julemarkedet..Populært sted og ta bilder av seg selv og venner og familie..Så koselig når kvelden kommer og alle lysa kommer til sin rett. 

 

 

Men det er stor forskjell på fattig og rik her i Norge, her er en som er kreativ og bygger et slott av snø, og lys blir tent når det mørkner..Du kan vipse – nummeret er lesbart på bildet! 

8 kommentarer
    1. Utrolig vakkert og julepyntet i hovedstaden.🤩🎄🌟
      Takk for at vi fikk se hvor fint det er.🤗🥰
      Jeg skulle gjerne vært på det julemarkedet der.🤩

      1. Veldig koselig altså, ja flott på dette markedet. Mye mat så der hadde du gått rundt og nytt lukter og smaker,
        tenker jeg. Savner litt mer å kjøpe. Det er det vanlige greiene. Julekuler, og votter og strømper. Skulle ønsket det var masse
        mer av sånne ting. Men nok av kaker, pølser og ost og syltetøy… 🙂 Det er det ikke mangel på..

    2. Fint nede i Oslo på kvelden når det lyses opp på den måten. Jeg har ikke vært nede på kvelden enda, men det blir nok en tur til Jul i Vinterland før jul tenker jeg. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg