Det smakte med en is i sola

 

God kveld – lørdagskveld og jeg sitter og venter på telefon fra Norsk Tipping! 

 

Tidligere i dag var jeg i Halden, kjøpte meg en is på Grotten i Halden og satt meg nede ved kanalen i det flotte været….En kule med sitron og en kule med banansplitt…Skal si det smakte jeg, + en kaffe!

 

 

Alltid fint i Halden, selv om de er sene med åpne restaurantene som ligger nede ved kanalen…Vår og sol, sover du? / dere i Halden eller…..Her i Fredrikstad er det yrende liv ved elva og folk strømmer til…Folk har ikke lyst til å sitte inne nå som sola spretter frem! 

 

Mange steder var stengt, se å få opp lemmane da….Når bloggeren Solliv kommer på besøk så vil hun spise vet dere! Men jeg fant meg et sted, skriver litt mer i morgen tenker jeg!

 

Kos deg…….

6 kommentarer
      1. Isen var veldig god, synes det var rart at så mange av restaurantene var stengt!
        Som sagt her er de åpne hele vinteren og folk sitter ute mange ganger da også..med varmelamper.
        Så de begynte å rigge opp ting og tang så åpner vel nå snart kanskje..kanskje til påske..
        Men er ikke samme trøkket der i Halden som i Fredrikstad.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg