det er gøy å produsere litt og ikke bare kjøpe alt ferdig

 

God dag der ute! Hjemme fra jobb jeg nå! Jeg har ikke hjemmekontor og møter fysisk på jobben! Men altså nå hjemme her i stua mi. Skal sjekke litt bank og blogg og sånn før jeg går en tur! I går ble denne vesten ferdig – ble fornøyd jeg! Laget oppskrift underveis så kanskje jeg deler den oppskriften en gang. Enkel å strikke, å gøy å lage ting selv! Du finner litt her også!: VEST 

 

Tidligere lagde jeg en poncho, den var ferdig i januar – du finner litt her: PONCHO 

 

 

Og nyttårsaften ble denne lua ferdig. Du finner den her: LUE 

 

 

Fornøyd med meg selv jeg! Hehe….Må skryte litt vettu… Dette er min produksjon etter jul! En vest, en lue, en poncho (poncho var halvferdig, men tok grep!).. Halsen har jeg også laget, men ikke i år! Se her da vel så finner du den: HALS 

 

Nå skal jeg strikke litt håndklær og kluter tenker jeg! Har masse bomullsgarn 💜 

 

 

 

Det handler om å motivere seg selv litt…

6 kommentarer
      1. Tusen takk, går ikke så fort her heller. Blir bare litt på kveldene. Og på lørdagsmorgen og søndagsmorgen…drar det med seg…stresser ikke med dette jeg…Bare strikker for å strikke…Klem..Synes du er veldig flink jeg <3 klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg