det blomstrer på blomsterøya

 

God kveld! Snart leggetid her hos meg. Prøver å komme meg i seng før 2300 hver dag! Det er best å ha rutiner på det systemet der. Legge seg til fast tid hver eneste natt og stå opp til samme klokkeslett om det er hverdag eller helg! Kjedelig….vel…Gamle damer må ta hensyn til helsa si! ❤️

 

 

Snøklokker – den øverste vakringen har jeg ikke funnet navnet på! 

 

 

Knopper på Villepletreet…blomstene blir helt skjønne, men eplene som kommer på høsten er uspiselige! Villepler er en egen sort. Vokser mye av det her på øya. Det er IKKE epler som har forvillet seg..

 

 

Usikker på hva dette monumentet er. Men det kan være noe steinhoggerne har satt opp. De har vært i aktivitet som dere ser på bildet under her.

 

 

Alltid litt å finne på turene..I dag grått og kaldt og nå øsregner det ute. Men skal bli fint i morgen da. Deilig med sol….

 

Fikk du med deg litt om bobler og kokker? Hvis ikke: De tre kokkene kruse og bobler = musserende vin 

 

 

Da ønsker jeg deg God Natt og fin morgendag…

8 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Ja når klokka nærmer seg 23.00 er jeg dødstrett og må bare krype til køys. Kroppen og hjernen er vant til det 😀 hehehe og oppe tidlig neste morgen. Det gode er at natten er god liksom – det er jeg avhengig av.

      Det blomstrer – og nå er snøen borte hos meg og det håper jeg den forblir 🙂 Borte til neste vinter!

      klem

      1. God formiddag…Akkurat sånn er jeg også…helt utslitt og får ikke lagt meg fort nok og tror det er alfa og omega med rutine for søvn. Finne den indre klokka. Hvis man sover lenge på helga så blir det bare surr. Nå søndagskvelden kommer så skjønner ikke systemet at det er leggetid kl. 23:00…RUTINE her er så viktig! Da får vi håpe våren kommer til deg nå. Klem.

    2. Elsker bildene dine. Masse fine blomster du finner på turene dine.
      Er nok kommet litt lenger våren på din kant enn her i Vestby. Men i går såg jeg jeg en hel skråning full av Hestehov. Det var fint.
      God fredag til deg.

      1. Tusen takk så hyggelig sagt <3. Hestehov er vakkert. Ja, våren er litt kald…Så vi får bare vente og se 🙂 Fin dag videre til deg.

    3. vårpengeurt kan være navnet på det første bilde ditt :=) vi har den ikke her hos oss men vakker er den .
      Deilig å se vårbilder,vi var jo godt i gang her også ,men nå har vi vinter så det holder :=) håper våren jobber på under snøen da hi hi

      1. Tusen takk, denne blomsten var vakker. Men kan aldri huske jeg har hørt navnet eller sett den og jeg bladde gjennom den nye blomsterboka mi i går, men fant ingen som ligna. Deilig med vår her ja, men vinden er kald! Kos deg med kvelden.

    4. Kule bilder…… mye steinindustri hos deg – som i Larvik….! Og vi er IKKE gamle….. vi legger oss bare etter rutine for å holde oss vakre…… klem😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg