Det ble noen hektiske dager

Hei igjen, må si det har gått unna noen dager nå..Men sånn er livet…vi må henge på. Kom på jobben i dag som ei utslitt skurefille. Heldigvis skulle jeg bare rett hjem i dag. Og her hjemme var rørleggeren i full fart..Gleder meg til i kveld for å teste den nye dusjen. Blitt noen dager uten dusj på meg nå! Men er ingen krise. Det et er bare slik i 2019 at man skal helst dusje hver dag..

Jeg er vant å vaske meg i et fat jeg. Der jeg vokste opp hadde vi ikke innlagt vann. Så det var utedo og kattevask i fat. Gikk helt greit. Tenkte ikke noe over det jeg. Vi bodde jo ved sjøen. Hele sommer ble det bad i sjøen. Og når man etterhvert begynte på skolen så dusja jeg der!

Kos deg med kvelden..

Titt gjerne over møtet med Karidansen i går.

 

Besøk av selveste karidansen

 

6 kommentarer
    1. Ja, det der med dusjing har tatt HELT av 😀 Jeg vokste opp med badekar. Vi badet en gang i uka, og tok av og til dusj oppi badekaret. Men mest vasket vi oss 😀 I vasken. Med klut og såpe 😉

      1. Ikke sant… Gikk jo helt greit. Følte meg aldri skitten eller full av lukt.. Klut og såpe.. Helt max det… 😀 En av grunnene for at jeg ikke trener. Er all den dusjing… 😀Beste som er er å bruke sjøen og ta med såpe… Svømme seg en tur etterpå… Gullren

    2. Hender det blir fryktelig hektisk! Blir jo deilig med ny dusj – men jeg klarer meg også lenge med vann og klut…. (kjekt når en er på tur også det….)… klemmer <3

    3. Dusjing hver dag er ikke nødvendig. Det går helt fint med såpe og klut også.
      Du har hatt det travelt nå skjønner jeg. Håper det blir en roligere påske på deg😊

      1. Stresser litt med det badet vet du… Men ordner seg nå.. Slapper av når jeg har fri jeg… Går turer og sånn… Deilig. Og masse sol må må vi ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg