Besøk av selveste karidansen

Plensahodene…

 

 

God kveld i stua.

Jeg var helt ut i det ytteste havgapet på Kråkerøy da det tikket inn melding om at Karidansen satt på toget til Fredrikstad…Var jeg i nærheten og sånn lurte Karidansen på..så kunne vi jo møtes og slå av en prat og en kaffe…Vel jeg var mange timer unna Fredrikstad. Men kom meg hjem og dura til byen for å lete etter dama. Ikke visste jeg hvor hun var. Fikk omsider tak i henne da. Kari hadde tatt ferja til Gamlebyen så jeg traska avgårde. Akkurat som ikke jeg hadde gått nok i dag! Hmmm 🙂 Og i Gamlebyen var hun..slappet av på en benk..

Hun hadde sett et skilt med fiskesuppe et sted og det hadde hun lyst på. Solliv elsker fiskesuppe, men tåler ikke selleritot. Så ble Fish and chiips. Helt grei, men ikke mer enn det…

Vi ptata og lo i noen timer…Før Kari dro hjem med toget og jeg over til Kråkerøy…

Lager et innlegg til tenker jeg. For ipad er ikke god i dag…bilder hopper og spretter og ikke link….

Det kommer mere……Følg med!

Beklager litt rotete innlegg. Men får bli som det blir i dag…Må hive meg rundt og ta siste innspurt på badet før rørlegger kommer i morgen….

#minibloggtreff #gamlebyen #fredrikstad

12 kommentarer

Siste innlegg