Det ble en nydelig kveld

 

Hei på deg…Fredag jo…kan vi like. Sitter her med en kopp te. Har en halv boks øl i skapet som jeg har tatt av. Kanskje drikke resten av den. Hvis ikke blir jo det ølet ødelagt. Var veldig fint på dagen i dag og litt utover. Klippet gresset her hjemme – varmt og godt og dro ut på stranda etterpå. Men det blåste litt og kom masse skyer. Så ble litt frossen der ute. Men badet 1 gang. Det gir energi. Får alltid litt ekstra gøts etter et bad eller to. 

 

Før jeg dro på stranda hadde jeg rotet i fryseren etter grillmat. Fant både grillskiver og røkte pølser. Røkte pølser var helt utrolig godt grilla. Ble ikke seigt skinn en gang. Bare snittet dem litt. For digre pølser vet  dere. Kokte poteter og gulrot og salat og alt sånn tilbehør. Ble igjen et godt måltid. Til og med unnet meg litt brus med isbiter. Brusen kjøpte jeg på Extra her om dagen – sånn billigmerke. Var god, drikker sjelden brus så derfor var det sikkert litt leskende..

 

Nå har jeg tuslet litt her i hagen. Dratt opp litt ugress og raket litt. Deilig temp altså. Lenge siden det har vært en sånn fin kveld. Men gikk inn nå. Greit å hvile bena litt. Så kvelden ble fin og det er meldt fint vær i morgen også. Herlig…blir sikkert en sykkeltur på stranda da også. Fant du innlegga mine fra før i dag? Se her da vel: Endelig funnet og fredag og snart lønning – Himmelen er nydelig og skyene er lette og lyse, kan bli en fin helg! Og snart er det lønning…neste uke engang! Og trygden kommer rundt den 20 hver måned…

 

Ha en fantastisk flott kveld i august…Liker august, men liker ikke at sommeren er på hell!

 

fbt
6 kommentarer
    1. Ja, så herlig at varmen er tilbake. Her også. Har virkelig kost meg hele dagen og nå i kvelden. Grillet har jeg ikke gjort, men det hørtes veldig godt ut, så her skal det grilles på søndag 🙂
      Nyt helgen ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, virkelig fint på fredag og det ser bra ut i dag også..Så deilig…Nyte meste mulig å være ute! Det er livet…Gratulerer med flott plass! Snart er du på topp 10 🙂 klem…

    2. og du bader brrr ,men varmt ute er det 22,8 + ute nå og da har det vært skyet hele dagen ,deilig jeg har sittet på verandaen og strikket hele dagen med pauser da eg tok helgavasken og skiftet sengekle :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg