fredag og snart lønning

Reklame | Ellos

 

God ettermiddag… <3 blir en mager helg på shopping egentlig. Lønning den 12 denne måneden og det er noen dager til altså! Men jeg har enda noen kroner liggende i bilen og skuffer og skap. Så skal greie meg altså. Ikke noe syteinnlegg at jeg er fattig. Og jeg har penger på sparekonto og fond..Men jeg vil alltid prøve å holde budsjettet til siste time! Så lener meg til tilbake og sier God fredag!  Klikke en tur innom så da vel…ei krone her og der…vettu. Det koster ingenting for deg!  Men kanskje i løpet av året har jeg tjent en hundrelapp eller to…OMG…Da blir det fest!

 

Twist & Tango

12 kommentarer
    1. Da har jeg bidratt til festen ♥
      Og så synes jeg du er flink….å spare og legge unna litt, det er jammen ikke dumt. Så lenge man får det til 🙂
      God fredag til deg ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk snille deg. Ja, det er litt regime her de siste dagene før lønning for jeg setter alltid på sparekonto den dagen penger kommer inn…Da blir det sånn den siste uka noen ganger. Juli er tøff med med kommunale avgifter ig eiendomsskatt på ca. 4500.-
        Klem til deg..

    2. Så fint bilde av deg med fine toppen på <3 Klikka meg inn på reklamen 5 ganger..men teller kanskje bare en fra hver person uansett.. God helg til deg <3

      1. Tusen takk, så snilt…aner ikke om det blir et klikk eller 5..Men har jeg 5 ting så blir det klikk vettu…Men bra du klikker..Er mulig det blir 2 kr x 5 og det er jo superbra!
        Toppen er veldig deilig på…Blanding av ull og bomull..myk! Klem til deg.

    3. Jeg liker også å holde budsjettet mitt. Eller jeg har ikke budsjett. Men jeg liker i alle fall ikke å begynne å ta av sparepengene, eller det som er på kontoen 🙂 Fin topp du laget deg <3 Klem <3

      1. Tusen takk, nei, sparepenger er hellig…Det skal man kjøpe seg noe for elller reise eller sånn eller hytte som jeg sparer til…Ikke bare tømme hele beløpet på Rema lissom…Klemmer…

      1. Går helt fint. Alle regninger betalt, må bare stramme inn litt så holder pengene til lønning. Men juli er en tøff måned for meg. Da er det masse regninger…Og sparepenger skal vokse ikke bli tatt av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg