Det å klatre høyt

 

Jeg skrev jo tidligere i dag om det å blogge etc.. 100 % stilling Mye styr for å holde seg på denne lista – 100 gjeve plasser…Om ikke det er nok så vil man klatre også! Hm…Men ikke lett man klatrer den ene dagen og dumper ned den andre dagen…Sånn er det, etter mat gikk jeg en tur her på sentrum på Kråkerøy. Bare for å lufte meg litt før jeg kjørte hjem og så ble det en tur senere på kvelden igjen..Innafor..

 

 

Så trampet opp alle disse trappene..

 

 

Jeg har høydeskrekk, men gjorde det for dere! 🥰

Nå har jeg vært der, blir ikke flere ganger for å si det sånn..

 

 

Stor belønning når man kommer opp, utsikt over Kråkerøy og over til Fredrikstad. Domkirken er til høyre på bildet der. Hva dette skal brukes til? Utsikt og trening kanskje. Synes det så litt skummelt ut jeg, springe opp disse trappene eller ned..fort gjort å skli! Men her var hoppbakke tidligere..den gangen det var masse snø i månedsvis her på Kråkerøy – hoppbakken stod ferdig i 1937 og det siste rennet ble avviklet 11. februar i 1979.

 

Ønsker dere en fin kveld…

 

Klem Solliv som fikk sug i magan av bildene…

17 kommentarer

Siste innlegg