100 % stilling

 

God mandag…

 

Nye muligheter for jobb! Det vil si blogging…Det å blogge tar tid, masse tid! Der går fort både 2 og 3 timer hver eneste dag – 7 timer i uka. 

 

Og ganger man opp 3 x 7 – så blir det 21 timer i uka..Vi som er organisert har en arbeidsuke på 37.5 timer i uka. Altså 7,5 x 5.

 

Jobber man 40 % stilling så skal jobbe 15 timer i uka. Så da vil det si at man egentlig jobber med blogg et sted mellom 50 og 60 %

 

Det å blogge tar tid, lete etter bilder til bloggen, finne historier, skrive innlegg, svare på kommentarer og lese andre bloggere og følge opp kommentarer man legger igjen hos andre…Samtidig som man står på utstilling som denne fyren her! 🙂

 

Jeg tenker at man er underbetalt her på blogg, hvorfor triller ikke pengene inn lissom. Noe som skurrer altså…Hadde man bare klatret, neida faller nedover i går plass nr. 30, i dag plass nr. 31…Jaja,,,Det beste hadde vært om man var rik og pen – men det toget kom jeg aldri på…….🥰 men du ha en fin mandag! Her ble det plutselig kaldt 5 – 6 kuldegrader for kl: 0700 i dag og jeg som trodde våren hadde kommet Byen er stengt i går var det vår i lufta her ute på øya – helt nydelig og helt magisk! 

 

Ny uke – ny dag – kjør på…

 

“jeg har rotet bort livet mitt har du ti minutter” – “Trygve Skaug”

19 kommentarer
    1. Litt underbetalt som blogger. Men det er jo en hobby som i det minste gir meg mye.
      Tror i grunn både du og jeg har potensiale til å tjene mer på blogg enn det vi gjør. Vi må “bare” skaffe oss noen sponsorer vi kan skrive reklameinnlegg for.

      1. Tusen takk, ja – vi må skaffe sponsorer og vi skriver mye om hus og hjem
        og der kan man selge gull vettu….en dag! Må ikke gi seg..
        Men det er en hobby – koselig hobby..Men jeg trapper nok ned en del når sola skinner og det
        er sommer og sol…Blogg eller bade – da velger jeg så klart ut og bade!

      1. Ikke sant – masse herlig gode snille venner som betyr masse ❤️
        Men noen ganger hadde det vært kjekt men noen hundrelapper ekstra også da!

    2. Det er sant – ikke mye å bli rika av, akkurat..og en sabla jobb for å holde “hodet over vannet” i form av plasseringa si på lista..
      Ha nå en flottersfin mandag uansett <3
      Klemz

      1. Tusen takk, ikke sant…Skikkelig sabla jobb for å holde hodet over vannet så man
        ikke drukner og ikke synes på lista…hehe…
        Håper jeg kan tjene noen kroner snart, målet mitt er topp 20 og da skal jeg søke
        samarbeid med blogg, har jo fått nei en gang. Men gir meg ikke så lett…
        God mandag og klem..

    3. Ja, man blir sjelden rik av å blogge. Noen klarer det , men jeg er ikke villig til å jobbe så hardt for det. Det tar som du sier tid å legge ut masse, og den tiden bruker jeg heller på annet jeg da. Men jeg liker å lese bloggen din og andres, og koser meg med blogg som å lese et ukeblad. Ha en nydelig dag! :)Klemsiklem:)

      1. Tusen takk tar tid dette, men sånn er det…Msn vil jo henge på litt..
        Jeg er litt sånn enten er jeg på eller så er jeg av…hehe…
        Gøy å lese hos folk jeg kjenner. Det gir mening og hygge! God klem…

    4. Du sier noe gitt 🙂 Men jeg blogger fordi jeg synes det er artig nå, og også at jeg blir kjent med andre, og føler at jeg har et sosialt liv selv om jeg “bare” er hjemme. Joda, det tar en del tid nå, og jeg merker det på betennelsen i armen, 😉 Men er jo så koselig! Jeg flakser litt opp og ned på lista, og høyeste jeg har vært er 41, og da var jeg kjempefornøyd 😉 Er det i dag også, for jeg blir jo lest, og da er det artigere å blogge også. Ha en fin mandag! <3

      1. God mandag, dette tar tid ja. Helt klart men man må lissom stå på litt. 3 innlegg i uka er ikke noen vits..
        Du er flink og vokser fort du…Bra du liker det og gir deg mening! Klem fra meg.

    5. Ja det tar mye tid å blogge selv på hobbybasis. Tror nok jeg bruker like mye tid som deg på bloggen, med å skrive innlegg men ikke minst lese de jeg følger og kommentere. Jeg har jo også to blogger som skal oppdateres, og da blir fort minutter til timer. Ha en fin mandag 🥰

      1. Ja, da er vi to som bruker en del timer i uka, men sånn er det. Er jo frivillig, men man må lissom stå
        på litt for å få hodet over vann! 🙂 Fin fin mandag til deg 💜

    6. Ja det tar mange timer av dagen det er sant 😍 Men jeg for min del har klart å finne en nogenlunde rutine på det, men alle dager er ikke like. Noen dager rekker jeg rett å slett ikke, men det er heller ingen krise innimellom. JEg elsker å blogge og det hadde jo vært perfekt å tjent enda mere på det enn man gjør🙏

      Ha en fin kveld

      1. Tusen takk og fin kveld tilbake…
        Ja, kjekt med rutine på dette her…
        De dagene jeg jobber blir det litt hektisk…men vil jo være med dag også!
        Til sommeren blir det vanskelig, jeg er utemenneske og blogger ikke fra mobilen…hehe…:-)

        1. Kanskje litt mye å ta med seg pc overalt. Jeg blogget faktisk et innlegg fra mobilen her om dagen, orka ikke å gå bort til pc’en. Det gikk himla bra det, men liker å bruke pc best😍

    7. Blogginga blir jeg ikke rik på penger av, nei… men jeg blir rik på venner og herlige kommentarer, god latter og ettertanke! Og jeg koser meg! God klem <3

      1. Herlig, blir rik på masse unntatt gryn, sånn er det….
        Men hadde vært gøy med en hundrelapp i måneden til et par is eller noe…
        Klem klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg