Den gamle prosecco-flaska fra påska kom til nytte

 

Dere som følger meg littegrann da, husker sikkert at jeg kjøpte rosa prosecco til påske. Jeg ble helt forelsket i flaska egentlig og hadde den til pynt ( med innholdet) på et bord i påska.  Jeg kjøpte to flasker, den ene drakk vi opp her hjemme og den andre har jeg gitt bort. Du finner noe om det her!: jeg kunne ikke stå i mot og løp og kjøp 

 

 

Flaska i seg seg selv var helt skjønn…Denne kunne ikke gå i dunken synes jeg, så jeg la den i varmt såpevann noen timer og fjernet alle papirlapper.

 

 

På turen min i dag plukket jeg takrør..som det gror masse av her ved elva! Så da fikk jeg plutselig ny pynt i stua. Takrør-stråa kan jeg jo bare kutte ned litt, hvis jeg synes dem ble litt høye. Må tenke på det noen dager! 

 

 

 

Vinflaske ble til vase! Og innholdet var deilig …

 

 

12 kommentarer
    1. Var på polet på mandag og tenkte ikke å den flaska som var så fin som du hadde nevnt tidligere. Nå skal jeg notere det opp og huske på å kjøpe meg en flaske for å smake på innholdet og ha flaska til pynt. Finnes sikkert noe jeg kan plukke og bruke den til vase. Virkelig en god ide. Har fått lest dine innlegg men det har vært en periode nesten helt håpløst ogg få kommentert her.Håper det går igjennom nå. Ønsker deg en fin kveld. Klem

      1. Tusen takk, uff så stress med kommentarer. Jeg vet du leser så ikke stress hvis du ikke får det til. Blogg er litt vrien noen ganger. Ja innholdet er deilig og flaska er helt nydelig for seg selv, Jeg plukker nok strå etterhvert til denne! Ønsker deg en fin kveld og klem til deg.

    2. flaska er fin og jeg hadde tatt vare på den jeg også ,men takrør må du passe på ,jeg pluket med noen en gang jeg også ,og der begynte dei å omdanne seg til sånne frø som flyr med vinden akkurat som løvetann ,jeg hadde dem i drivhuset og det var kvitt overalt hi hi

      1. Uff da, jeg skal følge med. Men de går snart ut…Jeg skal ha strå i denne flaska..Men må vente til de kommer frem igjen…i grøftekantene gror det gull vettu!
        Flaska kunne alldeles ikke gå i beholderen nei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg