jeg kunne ikke stå i mot

 

 

Jeg måtte bare på polet i dag! Fikk ikke denne flaska ut av hodet! Rosa Prosecco fra Italia.. Det er jo ikke Champagne da. Champagne kommer fra Champagne i Frankrike. Prosecco er musserende vin og er fra Italia. Inneholder 13 gram sukker så er i søteste laget for meg. Liker bobler som er knusktørre! Men det er noe av det vakreste jeg har sett. Her var det “mat” til synet altså…

 

Så vidunderet i vinspalten til Aftenposten for et par uker siden og etter det har jeg ikke glemt synet av en lekker beholder. Drikker nok ikke noe i dag, dere vet – jeg tar heller et glass bobler på en TIRSDAG..Så hvordan innholdet er må jeg nesten bare komme tilbake til. I mellomtiden skal jeg nyte litt glitter og glæm… For det er det virkelig! Prisen var ikke dyr – 139,90 

 

 

Det glitrer……

Og link til innholdet finner du her: løp og kjøp 

 

F A N T A S T I S K

22 kommentarer

Siste innlegg