blogg og kaffe

 

Fredag igjen da…Dagene går. Jeg har ferie..Men liker meg hjemme.. Men blir jo dagsturer..Men overnatting har jeg som sagt ikke balet med i år. Men får mye ut av en dagstur..Dra tidlig avgårde og komme sent hjem..

 

Litt småkjølig..Ikke strandvær. Men sola skinner. Men sitter her med pledd rundt meg! Så svetter ikke akkurat…Men samme det..Jeg bare elsker å ha fri, være hjemme. Gjøre det jeg vil og bare kose meg med mine ting..Jobber meg rundt i hagen og steller busker..De vokser med rekordfart og må klippes..slik at ikke hele hagen blir et villniss. Jeg må ikke noe jeg…Jeg er som sagt tidligere en litt rastløs person..Det betyr ikke at jeg må farte ut av huset og sånn hele tida..Men liker å gjøre noe! Ikke sitte på rompa hele dagen..Den eneste tiden jeg slapper av litt er de to koppene med kaffe på morgenen der jeg leser nyheter, blogg og strikker litt…Det er mitt luksus….Ellers så holder jeg på med noe til jeg stuper trøtt i seng..En time på kvelden på kvelden sitter jeg også rolig og lar humla suse…På denne måten er jeg rastløs! Liker å ha noe å gjøre..!

 

 

Bildene er igjen fra #Åsgårdstrand..Ble jo noen bilder derfra…

 

Ønsker deg en fin dag videre..Jeg henter meg straks en kaffe til 🙂 Beste som er – slippe å mase ut den døra i full fart…Det er FERIE for meg <3 

 

 

Nyt dagen…

 

Tidligere innlegg fra stedet finner du: Del 1 og Del 2 og Del 3  #åsgårdstrand

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg