dagene går…allerede torsdag i ferien

 

Hei, og god morgen….Sola skinner <3 Deilig altså. Så blir noen kaffekopper før jeg tar en dusj..Jeg har jo ferie. Trenge ikke styre så mye da..Roe ned og kose seg litt. 

 

Ikke ofte jeg har bilder i helfigur. For jeg har aldri løst det å finne selvutløser med mobilen. Men noen ganger så får man hjelp til et et foto! Så greit å å vise hele dama SOLLIV også… 

 

 

Hehe, dagen for å vise bider av meg selv …

 

 

Bilder av SOLLIV – rett og slett! Jeg bada – hvis du lurte? Ikke bilder av det da <3

 

Slapp av – kommer tilbake med flere bilder i et senere innlegg 🙂

 

Du får ha en fin dag videre… 🙂

15 kommentarer
    1. Artig med helfigur-bilder av og til 😀

      Håper du får gode og fine dager i ferien……….. og det går fort ja, det kan jeg være enig i 😀 klem

    2. Fine bilder, og helfigurbildet var kjekt. Så får man med litt omgivelser i tillegg. Kjekt å få litt hjelp.
      Du må få noen til å vise deg selvutløseren. Jeg fant den selv, men funderte litt på det før jeg kom så langt. Sjelden jeg bruker den med mobiltelefonen. Lettere med kameraet, for det er lettere å plassere støtt 🙂
      Håper du får fortsette ferien med mye godvær. Det gjør seg også godt på bilder 🙂
      Klem ♥

      1. Tusen takk, ikke fått det til jeg altså…har jo kamera også…Men blir liggende..
        Moro med bilder, men liker best bilder “andre” veien 🙂
        Været er til og fra…sommeren vi hadde da jeg jobbet kommer nok ikke i min ferie…men sånn er norsk sommer..Får ta det man får..Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg