Blir det hytte? – Del 6

 

Tenk om det ble hytte på selveste julaften!

 

Se forrige innlegg her: Blir det hytte? Del 5 I dag kom det nytt vakkert julekort med lodd. Posten kom tidlig og jeg sprang inn og begynte å skrape! Dette var Bunny Trash og kjerringa. Ikke kjerringa til Bunny altså for han har snuppen, men Kjerringtanker! Les her også Blir det hytte? Del 4 Der skjønner dere mer av hva jeg sier. 

 

Loddet ga en uttelling på kr. 50.- Da gutta i huset her. skulle handle de siste julegavene og dro herfra litt før 12:00 så sendte jeg med loddet! Loddet ble til to lodd. Jeg skrapet. Det ene viste 0 og det andre 25.- så da er jeg fortsatt i gang! Yes……Kanskje blir det hytte til Nyttår.. Drar og bytter det på mandag tenker jeg! Så da sier jeg igjen..

 

Fortsettelse følger…kan det bli hytte?

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg