Blir det hytte? Del 4

 

Da er jeg i gang igjen! Sent hjemme i dag, og i dag er det postdag her på min adresse. To konvolutter merket “Solliv” var i postkassa mi! Joda ,adressen også så klart…Måtte bare spise litt så var jeg gang! Jeg har bare skrapet det ene loddet altså og den andre konvolutten er loddet jeg fikk av Kjerringtanker som hun ga videre fra Bunny til meg! 

 

Nydelig kort, bile av en liten hytte med lys i vinduene og trær med masse snø! Snø er veldig veldig lekkert på julekort! Jeg bare elsket denne lille hytta med lys!

 

På kortet fant koselig hilsen fra Bunnytrash  i Drammen! Du finner bloggen her: BUNNYTRASH stikk innom da vel..

 

Jeg skrapet frem 2 x 100.000 og 2 x 1.000.000 dette var på toppen så tenkte jeg får skrape litt i bunnen og ta midten til slutt! Dessverre ikke helt korrekt – der lå 10.000 og det hadde jeg da fra før. Hadde jeg ikke vært tallsikker så hadde jeg trodd jeg vant 100.000 for det kan virkelig se slik ut når man skraper baklengs! Men men – ikke hytte på dette loddet. Spill 2 ga 0 utbytte!

 

Men for en spenning…Deilig med 100.000 også for all del, men da kan jeg ikke love hyttetur på Kjerringtanker eller Bunnytrash! ❤️ Men heng med utover kvelden…Nytt lodd å skrape fra Bunny via Kjerringtanker    

 

 

 

Fortsettelse følger …

10 kommentarer

Siste innlegg