Blir det hytte? Del 5

 

Hei alle sammen!

 

Dette innlegget skulle kommet i går kveld. Men i går var bloggen bare surr altså, vanskelig å kommentere og vanskelig å lese innlegg. Da bilder og tekst forsvant..Sånn varte det i grunn frem til min leggetid! Så jeg måtte bare kaste inn håndkle!

 

Jeg må igjen takke flere personer. Både BUNNYTRASH og KJERRINGTANKER Det var nemlig Kjerringtanker som vant loddet hos Bunnytrash – og hun ville at jeg skulle ha dette loddet for hun har lyst på hyttetur med Bunnytrash og meg! For vinner jeg 1.000.000 så kjøper jeg meg hytte og tar med disse vennene på tur!

 

Men dessverre: Dette loddet ga ikke gevinst..Hadde så sykt håpet dette ❤️ Men fortvil ikke, jeg har enda et lodd på vei hit til Kråkerøy!

 

Fortsettelse følger…

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg