Vippa og Lorry

 

God kveld!

 

I dag er fiffen på Vippa – altså den årlige middagen med Norges Bank. Jeg har også vært der jeg dro ikke til oslo for å shoppe 

 

 

Dette er fra Vippa og i linken over her skriver jeg litt om stedet! 

 

Vippa

 

Men så var det Lorry da. Der ser det øverste bildet, det er fra Lorry!

 

Lorry
Lorry

 

Disse rutete dukene er typisk fra Lorry! Men hvorfor skriver jeg om dette nå, jo gikk forbi der på mandag da jeg var i Oslo og studerte menyen…jada, de serverer Skrei med tilbehør, altså lever og rogn…Men det er fremdeles skrei å få i mars også..Så jeg skal be med meg gutta en dag. For skrei må jeg ha! 💛

 

All skrei er torsk, men ikke all torsk er skrei..MENY Se gjerne på linken her også!

 

Sender gode tanker til Norges Bank (eller til alle med lån)…

 

GOD KVELD 🥰

 

14 kommentarer
    1. Den renta den renta. På 80 tallet hadde vi 16 % rente på lånet hos Sparebanken, aner ikke hvordan vi overlevde på ei lønning og flere unger. Flotte bilder du deler. Den giraffen var flott. I dag blir det skreimølja til middag i dag! Gleder meg vanvittig. God helg til deg.

      1. Takk og god helg i retur..Så god middag dere skal ha 🙂
        Renten var høy, vi hadde akkurat bygd hus da det steg oppover som bare fy..Det var tøft, ikke noe jeg kan anbefale!
        Lån med 16 % rente…Skremmende å tenke på! God klem til deg.. 🙂

    2. Koselige bilder.. Aldri spist på disse stedene ..men gått forbi Lorry mange ganger.. liker så godt det “motivet”med sjirraffene.. 🙂 ..og rødrutete duker er sååå sjarmerende.. Har heldigvis ikke lån lenger.. men stakkars di som har høye lån… og ikke er millionærer… Klem <3

      1. Sjarmerende sted altså og moro å se etter kjendiser der. Rart det det, for stedet er jo ikke jålete..
        Men folk liker seg der. Du får stikke innom Lorry en gang, gode smørbrød der også.
        Viktig å nedbetale lånet og ikke utsette det i hvert fall tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg