jeg dro ikke til oslo for å shoppe

 

God kveld, shopping er ikke min hobby. Kan jo handle en ting i ny og ne jeg å. Men det er ikke det jeg bruker tida mi på når jeg er på tur. Det jeg liker er å finne steder. Finne ut ting. Titte rundt meg. Det er sånn jeg holder på. Dere vet jo jeg elsker å gå. Har forresten begynt med gåskolen nå. Del 1 kan du lese om HER 

Neida, jeg rusler rundt. Ser litt her og der. Titter nøye, og ser og ser. I går gikk jeg nede ved Operaen og ved Vippa. Bildene jeg legger ut her nå er fra Vippa. Der kan du spise lunsj eller ta en matbit utover kvelden. Jeg var der ved 12:30 tiden. Ikke så mye folk da. Men er nok flere på kvelden og i helga. Skrev litt om Vippa forrige gang jeg var i Oslo også. Liker meg nede ved sjøen.

Gikk også nede ved DFDS terminalen og tok med noen brosjyrer. Alltid greit å sjekke tidspunkt og dager danskebåten går og hvor den går fra. Så vet man litt mer hvis man skulle ta seg en tur en dag! Og at man IKKE trenger ta taxi fra Sentralbanestasjonen. For det er ikke langt å gå! 

 

 

Det er stemning når det fylles opp med mennesker i godt lag. Vennegjenger og par og sånne som meg. Gåere 🙂 Nå er det kvelden igjen da mørker siger inn..Deilig å slappe av inne i sofaen nå. Har gått mine skritt jeg og det håper jeg du også har 🙂 Deilig å kose seg da vettu! 

 

Nyt kvelden – klem Solliv

6 kommentarer
    1. Du har det genet ja, hadde det før jeg..blitt borte på veien..:) Du får ta med mannen ut en kveld og ta en matbit tog øl på Vippa.

    2. Da er jeg som deg. Er ikke noe typisk shoppemenneske. Liker bedre å gå både i naturen og andre steder, og helst se nye ting……Ta bilder ……Å gå er jeg ikke flink nok til. Blir bare turene med Barney 🙂

      1. Deilig å gå, ha et lite mål på turen. Hvis man går i en by også. Det bør ikke være gå fra butikk til butikk. Men kan jo være det også. Målet kan være å finne ut ting 🙂 Jeg har jo ikke hund så går jo alene nesten hele tida.

    3. Det er kos å gå sånn rundt og kikke! Jammen fikk du fine bilder også! Shopping er heller sjelden…. men gåing er derimot en vane… klem <3

    4. Tusen takk, elsker å gå sånn rundt – der det ikke er så mye folk. Masse å se, masse å lære og bli kjent med. Går og går…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg