vinter her på øya

 

Nå har vi hatt litt frost og kulde noen dager! Veldig uvant, har jo hatt veldig fin temp lenge. November har nesten vært varmere enn mai måned. Ut på tur må man jo. 

 

 

Ble ikke så mange bilder. For jeg ville bare gå og gå! Kaldt å stoppe opp, må ha litt tempo noen ganger! Inne i skogen var det bursdag, tror jeg!

 

 

 

Sikkert en veldig sprek jubilant som hadde bursdag! Og feiring i skogen. I denne tiden kan man jo ikke ha så store selskaper innendørs og hva gjør man da? Drar med seg 90-åringen og slekta og kake i skogen..tenker jeg. Når man er i den alderen så er det kanskje ikke greit å utsette feiringen! Så flere personer dro avgårde med poser og bager så var sikkert mat og drikke og hygge i de posene…kanskje! Så ikke 90-åringen, men så mange andre personer som sagt! 

 

 

Tusla over jordene og vei hjemover. Ute i 2 timer, det var greit synes jeg. Da lengtet jeg hjem til te og etterhvert middag her i heimen. Og de nybakt pepperkakene som du finner her: når en pepperkakerbaker og flere bilder fra frosten finner du også her: En perfekt dag for foto 

 

Ønsker deg en hyggelig kveld i heimen <3

6 kommentarer
      1. Tusen takk, i dag var det rått langt inn i margen. Gått en tur nå, deilig med en liten runde her på feltet..
        90 år bør ikke utsettes nei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg