når en pepperkakerbaker

 

God formiddag! Håper du koser deg. Råkaldt i dag, men skal ut å gå meg en tur etter dette innlegget! Har puslet litt her hjemme i dag, bakt pepperkaker! Og vært ute en tur og hengt opp fuglemat og noen flere lyslenker!

 

 

Pepperkaker …..Da får man litt godlukt i huset! Og kjekt å fylle opp boksene. Blir vel ikke så mye besøk her om dagen. Men kaker til jul må jeg ha! Vi skal jo holde oss for oss selv. Yngste sønn  kom en tur hjem i går, det er koselig! Litt folk i huset! Stusselig å gå dag etter dag alene i et stort hus! Men jeg er glad i denne tiden. Pynte litt hver dag ute og inne. Bake litt. Ordne med gaver og hobbystæsjet mitt! Fin tid ❤️

 

 

Oppskrift på pepperkaker fant jeg her! Hehe….

 

Det ble 3 bokser fulle av denne deigen, som var på en kilo! Kunne like godt steke opp alt mens jeg var i farta altså….

 

 

Omgi deg med mennesker som utfordrer deg til å bli et bedre deg!

 

6 kommentarer
    1. Det er kjempekoselig med slike juleforberedelser 🙂 Vi skal bake pepperkaker neste helg 🙂 Bare det å få lukten av julekakene i huset gjør at det blir julestemning 🙂

      Ønsker deg en kjempefin 1.søndag i advent <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Koselig å pynte litt og bake litt! Gjøre litt hver dag, så blir det supert! Pepperkaker er deilig! Kanskje skal jeg også bake litt etterhvert 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg