Vårens vakreste eventyr

Hei, da ble det helg. Jeg jobber 60 % og slutter tidligere enn andre…Sånn er det 🙂

Jeg er også tillitsvalgt på jobben. Det er noe jeg er stolt av ❤️

Og en av de sakene jeg alltid venter spent på er årets lønnsoppgjør i Stat- og kommune. I dag tikka det inn mail fra forbundet. Der jeg og mine medlemmer er organisert. For å si det sånn. Så var det en hyggelig nyhet. Det er alltid greit. Når man slipper streik og det greiene der. Ikke artig. Mye styr. Men sånn er arbeidslivet. Så jeg tenker og tror at både arbeidstakere og arbeidsgivere kan være fornøyd. Og ta helg! Bra jobba ❤️ Det er bra og ha fast jobb. Slippe å stå med mobilen i hånda og vente på en ny midlertidig jobb. ….

Legger ved et par bilder fra hagen tatt i dag….Ønsker dere en fin fredag ❤️

4 kommentarer
    1. Kjempeherlig 😀 Veldig bra at man unngår streik. Jeg vet jo ikke hvilket forbund du er organisert i l Jeg har jo vært tillitsvalgt i masser av år, og sittet på den sida av bordet. Men de siste årene så satt jeg på andre siden av bordet 😀 Så jeg har vært med på noen lønnsoppgjør, både lokalt og sentralt 🙂 Brudespireaen din er jo fantastiks flott 🙂 Nyt helga og kos deg masse 😀

      1. Så bra…
        Spennende dette 😀i år gikk det fint. Bra..
        Den busken er bare så nyyyyyydelig.
        Kos deg med kvelden på den ene eller andre siden av salongbordet 😎

    2. godt jobbet,da kan dere slappe av :=) herlige brudespirea,mulig jeg må ha en sånn ved siden av min nykjøpte bjørkespirea :=) godt jeg har plass til alle busker jeg ønsker meg hi hi ,nå kommer rhododendroane,men jeg håper mine tar det rolig til snøen har gjort seg ferdige,men et par stk blomstrer no da,skal ta bilder når ruskeværet har gitt seg

    3. Slik plante bør du kjøpe deg. Jeg har 4. Vakre. De står der og blomstrer så fint..
      Veldig bra med det oppgjøret. Nå er nok arbeidsgiver glad også tenker jeg… Vært med på streik. Som har vart lenge. Det er slitsomt for alle parter… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg